fredag 18. mai 2012

Fargerik avsluttning på en herlig dag:)

 

Kl. 23 i kveld ble det sendt opp fyrverkeri fra Kr.Sand sentrum ( tresse)
Bilde tok jeg fra stuevinduet:))

Vi har hatt en del sol med noen regndråper innimellom....men vi har
bare vært hjemme å kosa oss, så en perfekt dag:)

 

Jeg tok meg en liten tur rundt huset og plukket litt blomster
som jeg har noen idèer med:))

 

Ikke så mange nye idèer enda, men denne blomsten fra epletreet
fikk noen gode ord på seg og ble printet ut på et slags linstoff - her skal
det meste prøves ut:))

 

Stoffet er ganske gjennomsiktig, men med hvitt underlag blir det
så bra atte:)
Brukte litt tid på å bestemme meg for fargen på blondekanten hihi:))
men endte opp med den hvite...

 

Blondekanten ble sydd fast på bilde, så ble bilde sydd fast på det
hvite stoffet:)

 

Og plutselig har jeg også fått meg en ny pose - pose:))
med et motiv fra en epleblomst i hagen:)

 

Ønsker dere alle en fin kveld/natt og en
superflott fredag!
 

6 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Du store tid - så mange idéer du har. Hvilken type printer har du som kan printe ut på stoff? Dette så veldig interessant ut.....

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Lekkert-lekkert :))
Hvor kjøper du dette stoffet du printer på og hvordan gjør du det ?
Bare hvis du vil dele info altså :))

Fin fredag til deg
Klem Heidi

Edny sine puslerier sa...

Herlige blomster og nydelige ord;) Disse printene dine er veldig fine. Gjør du noe etter utskrift?

loftkroken sa...

Så lekkert:) Morsomt å ta bilder av egne blomster ♥

Masse klemmer til inspirerende du :)

loftkroken sa...

Så lekkert:) Morsomt å ta bilder av egne blomster ♥

Masse klemmer til inspirerende du :)

Polarhjerte design sa...

Helt utrolig inspirerende ideer du kommer med som alltid:-)Vennlige hilsener fra Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...