fredag 4. mai 2012

Herlig fredag, og GOD HELG!!!!

 

I dag har vi hatt en herlig dag (igjen) med sol og bare
litt vind:)
Jeg startet tidlig med å male 2 små trekasser.......som ble montert i går
- så fikk jeg rensket opp i kjøkkenhagen 
og ryddet bort alt skrotet som var plassert rundt den:)

 

Og etterpå det, fikk de søte trekassene en blondekant på seg:)
Har lagt de ut for salg på bloggshoppen min:)
Og jeg har også brukt mye tid på å gå gjennom og redigert alle innleggene der
og ikke minst prisene:)) Men fra i dag blir det + frakt på
prisene - noe jeg tror blir mye bedre.

 

Rundt portalen inn til kjøkkenhagen spirer det og gror:)
I fjor lagde jeg denne portalen + de 2 sidekassene  som jeg plantet
en arkitektens trøst og en klematis oppi på hver side.
I kassen til høyre har jeg også en syrin som er i ferd med å blomstre:)
I den til venstre en gyvel og et par lavendel...

 

Det er meldt fint vær i helga, så da blir det nok litt mer
luking rundt i blomsterbedene......
Med disse herlige blomstene som jeg plutselig oppdaget ved garasjen:)
vil jeg ønske dere alle som er innom en riktig
GOD HELG!! 

5 kommentarer:

Vivi sa...

Du verden så flott kjøkkenhage! Der kunne jeg ha trivdes!

Ønsker deg en fin fredagskveld.

Igi sa...

Så flott kjøkkenhage!!
Klem

Sirius sa...

Takk for svar og hyggelig kommentar :) Etter å ha lest det innlegget tidligere idag fant jeg fram den tomme pepperkverna og tenkte ikke over i "kampens hete" at du kunne brukt noe annet enn en salt/pepper kvern! Fikk meg en liten latter i stad, men etter en lang dag med eksamenslesing er det vel kanskje lov å være litt korttenkt? :) Riktig fin lørdagskveld til deg også! :)

LillaPanter sa...

Hei!
For en flott blogg du har med massevis av kreative fine innslag!! Blir jo helt overøst med inspirasjon og lysten til å skape og fornye her jeg sitter. Så du har fått en ny følger i hvert fall ;) Ønsker deg en god helg og gleder meg til å følge deg videre :)

Fru Tunheim sa...

Så deilig å se så flotte vårlige bilder.....våren er den gode årstiden med alle våre drømmer og ønsker om flotte vår- og sommerdager.... Vi har en fritidsbolig mellom Kristiansand og Lillesand og stortrives på Sørlandet.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...