søndag 20. mai 2012

Jeg galen ???

 

Hmm, det kan nok diskuteres......men galen i garn er jeg ikke:))
Men nå har jeg kjøpt boka, så kansje jeg blir det en gang i fremtiden:o) 
Kjøpte forresten 3 hekle/strikkebøker sånn i tilfelle.........

 

Men noe som er sikkert, er at galen i puter har jeg alltid vært:))
Denne i bakgrunnen kjøpte jeg 2 av på Kid og planen er å ha de med på 
hytta neste gang.....men de var veldig fine på hagebenken 
her hjemme også......:))

 

Galen i puter ja............
Her henger det 18 motiv til tørk som skal pynte opp mine selvsydde puter:)
- så galen kan en bli:o))
Men himalaya sååååå gøy dette er - plutselig "mestret" jeg symaskinen
og da var det gjort:)

Decoupage på tekstil er noe som tar lang tid......så derfor tar jeg like
godt å lager opp en del - klar til bruk:)
Her har jeg limt serviett på en stoffbit, så skal dette tørke i 24 timer.....

 

Så skal det strykefikseres i 5 min.......og hvis ikke servietten er festet godt nok
så er det på`n igjen med lim og nye 24 timer....

 

Men om alt er i skjønneste orden - er det " bare" å bestemme seg for
hva slags blondebånd en skal bruke til pynt rundt bilde
- som ikke alltid er lett:o))

 

Jeg pleier å sy blondene fast til bilde før jeg fester bilde til stoffet 
som skal bli til putetrekk...
Men nye idèer dukker stadig opp, og da er det kjempegreit med data
og nettbutikker:))
For en ukes tid siden bestillte jeg litt her og litt der og 
nå mangler jeg bare en pakke før alt er i boks:o)))
Gleder meg såååååååå.

Må ta med et bra sitat på slutten:))

 

HA EN HERLIG SØNDAGSKVELD !!

( Flere sitat på mine foto kan du se på fotosiden min:)) )
 

6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Jeg tror du får til det du vil, Janne! Produktene er så skjønne! Og sitatet er helt topp;)

Anonym sa...

Jeg er galen i garn,så bare ta med bøkene på hytta du:)

Bente`s Hobbyrom sa...

Joda du er galen Janne , på en herlig måte :O))) Klem fra Bente :)

Janne sa...

Oi oi oi, her går det unna, gitt!:)
Flink du er altså, du inspirerer Jannemor, takker og bukker!:)
Hvordan går butikken din, da? Er litt nysgjerrig på det jeg:))

Stooor klem!:)

Tino sa...

Om du er galen er det på en god måte iallefall ;-)
Nydelige motiv til putene dine.
Klem T

Anne N. sa...

Gu,så nydelige de er, du er en tusenkunstner Janne :O)
Hvor får jeg kjøpt lim til å lage dekopasje på stoff?? Må vel være spesielt lim til servietter som skal fikseres på stoff?
Det ble veldig pent.
Ha en herlig ukeslutt og helg Janne!
Stor klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...