søndag 6. mai 2012

Lykke, Håp og Glede..........

 

Ja, det er det som står skrevet på motivet som er av en blomst
fra et frukttre i haven:)

 

Har testet ut litt forskjellige tekstilark i dag, og de er
egentlig like fine alle sammen:))) men hvert til sitt bruk kansje:)
Har også testet litt med plasseringen av tekst og farge på bilde.........og nå
i kveld er sluttresultatet klar til bruk:o)

 

Utrolig morsomt å lage noe når det blir som en har sett det for 
seg i hode:)
Kansje det havner noen putetrekk  i bloggshoppen min
 en vakker dag.........

Prosjektet med overhead-film og tapetkniven er under arbeid....men det
er som nevnt tidligere en tålmodighetsprøve, så nå måtte jeg ha
meg en pause:o)
- og den vil nok vare en stund, for nå skal jeg på tur rundt 
i blogglandia:o)))

HA EN FLOTT KVELD DERE, OG TUSEN TAKK FOR
HYGGELIGE KOMMENTARER DERE GIR!
VIL OGSÅ ØNSKE NYE FØLGERE
 HJERTELIG VELKOMMEN!

8 kommentarer:

loftkroken sa...

Du er så full av kreativitet,det
smitter :)Kjekt å titte inn her :))
Putetrekkene dine ble flotte ♥

Takk for masse inspirasjon :)

Klemmis Bente

Janne sa...

Nyyyydelige puter, Janne!!:)))

LillaPanter sa...

Oj så fine putetrekk!! Spesielt det på det siste bildet var utrolig fint! Jeg har sydd et putetrekk selv i dag og det ble ikke akkurat noe vellykket.. Bedre lykke neste gang :) Ha en fin kveld!

Hulda sa...

Nydelig motiv. Den lyse puta var akkurat i min smak. :)

Eli's lille rede sa...

Så flotte puter! Dette hadde nok gått fort ut fra nettbutikken din;)Ønsker deg en fin-fin dag!

Klem fra Eli:)

Tante Titti sa...

Så nydelige puter. Flotte motiv!
Synes du er utrolig dyktig og kreativ, og en stor inspirasjon for oss som sliter litt på den fronten!!
Ønsker deg en fin fin ny uke, og ta gjerne en kikk innom bloggen min og delta på min give away!
Titti-klæmm!!

Antje sa...

Er stadig innom og blir aldri skuffet ... De nyeste putene er bare helt nydelige.
Takk for at du deler av din kreativitet.

Ønsker deg en riktig fin kveld,
Antje :)

Solstrålå sa...

Nå skal jeg og prøve meg,fikk pakke fra Ink.club i dag.men hvordan går det når puta trenger å vaskes?
Har du testa det ut?
Ønsker deg en fin ettermiddag!
Goe klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...