onsdag 9. mai 2012

Min bloggeplass:))

 

Hei og god kveldsann:)

Tenkte å vise dere bloggeplassen min.........
Mannen lagde nytt kjøkkenbord/barbord for en del år siden og her
sitter vi begge to med hver vår data.
Jeg med en normal stor laptop og han med en stasjonær pc - du
skimter skjermen han sin bak min:)))

 

Bordet er kledd igjen med panel rundt - med en meters åpning innerst
mot veggen, der han har dataen og 1000 ledninger:)
Alle ledninger fra datamaskinene går ned gjennom et hull i bordplaten....
Bordplaten fikk også en sort "løper" for en del år siden - den malte jeg
i glans 90:)
På enden har vi et skap som tidligere hørte til en pc pult... dette har en skuff
øverst som jeg har min printer i:)

 

Ledningen går fra innsiden og opp i hullet til dataen min........
og når den skal i bruk, så er det bare å dra ut skuffen:) Fotopapirene skal
ned fra toppen  ( må vippe opp et lokk)
og vanlige ark ligger i en kassett under...

 

Mannens printer/kopi/scanner står på hylle i skapet som også
kan dras ut når den skal i bruk..:)
Og helt nederst i skapet har jeg diverse fotopapir og lamineringsmaskinen..
Kjempegreit å ha "alt i boksen" - kjøkkenbordet:))
- det er vel nesten mer kontor enn kjøkken dette:o)) men vi har 4 barstoler
2 for data og 2 for mat ( enkel frokost) :)))
Middagen tar vi ved stuebordet.......

 

Når vi først er her på kjøkkenet kan dere jo se den flotte murveggen
min som jeg lagde for et par år siden.......
Jeg er såååå fornøyd atte:))

 

Og her har jeg skrevet navn og årstall i sementen før den tørket:))

Ellers i dag har jeg prøvd og forandre i tallerkenhylla.........frem og tilbake
og blir ikke fornøyd.....

 

Men nå får det være slik som dette...... til jeg finner ut av det:))
Blir litt lei av det samme gamle - så kansje jeg må ha meg en shoppingstur:)

Da er det kvelden her og tid for tv:))

HA EN SUPERFLOTT TORSDAG DERE !! 
 

9 kommentarer:

loftkroken sa...

Du må si til mannen din at dette var en genial løsning :)
Den kunne jeg tenkt meg :)
Er han en litt Petter Smart type ?
Ta godt vare på han der ;)

Klem Bente

i Vinduskarmen sa...

Kul løsning på pcene!! :-) Ha en fin dag! (torsdag)

sologbolig sa...

God morgen !
Så smart og flott i tillegg. Godt å få gjemt vekk like nødvendige ting som ikkje ser så fine ut.
Ha ein god dag ! Klem.

Eli's lille rede sa...

For en flott løsning med pc'ene! Lekkert med høyglansstripe midt på bordet, og jeg elsker murveggen din! Nesten så jeg kunne tenkt meg å plukke ned fliser og mure over...hehe. Da hadde nok mannen fått dånedimpen;) Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

Dordis kreative glede sa...

Hei! Smarte løsninger!! :) Den murveggen din var bare LEKKER!!!! :)
Ha en fin,fin dag :)

vår lille verden sa...

Hei Janne..Bare elsker murveggen din!!
Dataplassen er jo super snedig:)
Håper alt er bra med deg!
klem
kathrin

Tino sa...

Så flott bloggeplass du har, slikt skulle jeg gjerne hatt også!
Den murveggen din har jeg beundret før, den er kjempestilig!

Klem T

Ps. Velkommen til min nye blogg:
Tin-os.blogspot.com

LillaPanter sa...

Jeg har bare en kommentar til "databordet" med løsningen til skrivere osv: WOW ! =)

Antje sa...

Så kjekt dere har det , her kan en plukke mange gode ideer med seg :)
Veldig gjennomtenkt kjøkken/databord løsning. Burde jeg nesten vise mannen min , hint hint ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...