søndag 13. mai 2012

Miniatyrpute med lavendel duft.......

 

I dag har jeg laget en liten nusselig pute med blomstermotiv
på utsiden og lavendel innvendig:)

Jeg tok med meg et hvitt bomullstoff ut på terrassen.......plukket litt
forskjellige blomster fra hagen, og tok bilde av en og en
på det hvite bomullstoffet.......

 

La bildene inn på maskinen og redigerte de slik at de
lignet et " maleri"...og skrev samtidig navnet på planten........

 

Printet de ut på strykepapir.......

 

Og da var det enkleste gjort:o)))
Så klippet jeg til stoffet og strykte på motivet av en forglemmegei
og sydde 3 av sidene sammen.
Hva alle nålene gjør her - er jeg litt usikker på hihi:) men jeg visste
ikke helt hvordan sluttfasen ville bli, så da ble det slik:))

Det ble fyllt opp med lavendelblader......dufter herlig:)
så sydde jeg igjen med litt blondebånd....

 

Denne puten ble såååå nusselig og fin atte:))
Den måler ca 10 x 7 cm:)))
Tror nok neste blir litt større............

 

Men jeg ble veldig fornøyd med motivene:))

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN NYDELIG SØNDAG !
 

8 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Så personlig det ble med de bildene, plukket selv og egne bilder, istedetfor å finne bildene på nett..
Du går aldri tom for ideer du:)
Klem Linn

Yulia sa...

De posene er veldig fine. Skal prøve å lage noe sånn jeg og. Takk for ideen og god søndag videre!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Guri så herlige de ble :)))
Du fortsetter å imponere Janne !!!

Fin søndag til deg
Klem Heidi

Tino sa...

Helt nydelig!
Og takk for tips, dette må jeg prøve å lage selv engang. Koselige smågaver er det også.
Klem T

Caroline sa...

Utrolig kreativt!
Det var jo kjempelurt å plukke friske blomster,for så å printe de ut på tøy litt mer som et maleri,noe helt eget:)
Den lille duftputen ble jo kjempesøt:)
Ha en fin søndag!
Klem Caroline

Eli's lille rede sa...

Så utrolig søt den ble!
Flink du!
Ha en fin søndagskveld.

Klem fra Eli:)

Edny sine puslerier sa...

Så nusselig og fin pose;) Herlig!

loftkroken sa...

Helt personlig og helt Janne ♥
Du er super oppfinnsom :)

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...