tirsdag 29. mai 2012

Nattevakt er moro:)

 

Iallefall når en kan sitte å kose seg med symaskinen inn i mellom:)
I natt sydde jeg 3 putetrekk og 3 pose-poser:o)))
Dette kan kjøpes på bloggshoppen min og putetrekkene finner du HER
og pose-posene HER.

Mens jeg satt og sydde hørte jeg fra stua en eller annen som 
" gikk bananas":)

 

Måtte jo sjekke denne herjingen.........og det viste seg å være
minstepysen som også har sittet nattevakt - og fanget en mus:o) som
han selvfølgelig måtte ta med inn........
- både og med kattedør..
Lille Axel som han heter, men lyder helst navnet tassen - blir 1 år 20.juli.

Det var vel egentlig mannen som satt nattevakt.....jeg bare sjekket
tilstanden på webkameraet av kuene de gangene jeg hentet meg mer kaffe........

 

Dette bilde er fra et av webkameraene som står i fjøset til min svoger....
Det andre står på motsatt side og kan fjernstyres:)
I går skjedde det et eller annet og kamera på dataen til min svoger koblet ut..
- da er det greit at vi har full oversikt fra våres maskiner her hjemme:)
Det er midt i kalvingen nå - så derfor meldte vi oss frivillig 
til å sitte nattevakt:o))
Det er jo litt sprøtt at vi kan se hva som foregår i fjøset
- som bor 8 mil unna:)

Her hjemme satt vi opp et webkamera for noen år siden over stuevinduene
og i skrivende stund ser det slik ut:)


 
Dette kamera har jeg lagt ut " live" på fotosiden min - det 
oppdateres hvert minutt:)

I natt plasket det ned og blåste helt sinnsykt.........men på morraen 
kom den samme deilige sola frem som vi har hatt i flere dager - tenk om
det kunne være slik at det bare regnet om nettene:o))

HA EN FIN FIN DAG ALLE SOM TITTER INNOM !!

 

2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Jøss, som du produserer! Lekkert blir det også. Kjekt å sy og passe kyr samtidig! Ikke mange som har en slik jobb :)

Tino sa...

Så kjekt med webkamera, både være nattevakt og produktiv samtidig :-) alltid flotte ting du lager.
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...