mandag 7. mai 2012

Nye puter:)))

 

Ja her er jeg kommet i skikkelig putemodus:o)))
Av de over her har jeg laget 5 stk idag.....synes det motivet var så fint:)

 

Jeg ble så fornøyd:) at jeg måtte ut i sola og ta et skrytebilde:))
Blomsten på motivet tror jeg er fra 
et plommetre i hagen.....

Jeg plukket en liten herlig kvist fra kirsebærtreet som måtte bli
med på bilde:)))
Og med den skjønne blomsten til det syrinlilla pleddet bak - ble det
" plutselig" en pute til:))

 

Jeg tok bilde av blomsten........inn på data og printet ut på
tekstilpapir..:)) etter jeg hadde tilført noen gode ord:)

Så klippet jeg til litt blondebånd som ble sydd på rundt........:)
Begge putene havnet i bloggshoppen min nå nettopp:o)

Da er det tid for tv her........har satt det meste som er noe å se
i kveld på innspilling:))))

HA EN SUPERFLOTT KVELD OG FIIIN TIRSDAG !!

12 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Så vakre og delikate: )

Polarhjerte design sa...

Helt nydelige! Hilsen Elin

Tino sa...

Så flotte!
Legger deg til i blogglisten på den nye bloggen slik at jeg kan følge dine kretive krumspring videre.
Klem T

Solstrålå sa...

Ny følger på Shoppen din :o)
Mye fint!!!
Men et spørsmål:det papiret du stryker på,er det det samme som transferpapir?
Syns det er så vondt å få det til det,henger fast og jeg svetter og kjefter!!
Er dette et bedre alternativ???
Ha en fin dag!
Goe klem fra Sol!

Polarhjerte design sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingrid Andrea sa...

Lekre puter! Og spennende shop;) Lykke til med salget!

Klem

Turid sa...

Nydelige , lekre puter - har jo å slikt papir liggende , men det blir liksom ikke noe av det der det ligger i skapet...... Ha en flott og fortsatt kreativ mai!

Igi sa...

Vakre!!

salige lavendel sa...

Så fine puter med nydelige bilder! Blir nokk ikke så vanskelig å få solgt disse.

Stella sa...

oh! is really fabulous! is a delicious and very fine work, I love it greetings from Spain!

Solstrålå sa...

Lurte bara på kor du kjøpe dette papiret?
Klem♥

Hespe sa...

Så flott pute du har laget, og spesielt gøy å ha eget foto på den - herlig!!! Kreativ og flink er du!!!

Fortsatt fin uke til deg!

Klem Hildegunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...