fredag 25. mai 2012

Nyter dagene tross alt:))

 

Hei og god fredagskveld!! 
De solrike dagene vi har her MÅ en bare nyte, selv med
kraftig hodeverk:))
Lite med fornuftige ting som blir gjort - men " skitt la gå":o)

 

Kabeltrommelen har iallefall blitt vasket, plukket for stifter
og fått hjul under seg:)
Nå står den midlertidig midt mellom 
solstolen og kaffestolen:o)))

 
 
Greit med hjul under, så kan en bare dra den med rundt etter behov:))

 

I blomsterbedet ved vinduene har jeg en klematis som 
snart er avblomstret og en hvit gyvel.
Bildene er tatt i 2 tida og sola forsvinner sakte men sikkert fra
denne terrassen.......
( men akkurat på disse solrike dagene vi har nå - er det deilig)

Får jeg behov for å ligge eller sitte i sola hele dagen.........
går jeg bare ned 3 trappetrinn og rundt hjørne.:))

 

Da kommer jeg til denne terrassen hvor vi også har hagedammen
med 3 koier svømmende rundt:)
Solsenga står til venstre utenfor bilde hihi:)

Jeg nyter dagene, men helst innom hus med migrenen min:) Ute tror
jeg alle naboer er i gang med bygging dvs banking og saging med en
sag som kviner verre enn to hannkatter.......:))

 

På hobbyrommet mitt er det svalt og godt og nesten helt stille...
Hører P4 sånn svakt fra høytaleren på trimrommet:)

I går fikk jeg lyst til å lage et lite lysglass som jeg nå har på
bildelisten ved dataen......det var såååå moro å lage, at det ble 20 stk
til sammen:o))) så da måtte jeg jo legge de inn på bloggshoppen min:)
Selger de for 12 kr.)

I dag ble det putetrekk og en løper:)
Dette stoffet fikk jeg "billig" så jeg lagde en " billig/ restekrok"
på bloggshoppen....
Ta gjerne turen innom HER om du vil se de andre tingene jeg selger:)

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT FREDAGSKVELD
OG EN RIKTIG GOD PINSE !!
 

7 kommentarer:

Hulda sa...

Deilig sted å nyte dagene på.:) Ser herlig ut. :) Håper du blir kvitt hodepinen. :)

Tino sa...

Såå fint du har det, ser så innbydende ut!
Tenkte jeg kunne dele et enkelt og effektivt tips mot migrene : ta magnesiumtiskudd hver kveld, effektivt og helt ufarlig ;-)
Ønsker deg fortsatt god bedring og en super pinsehelg, håper du får nyte dagene.
Klem T

Yulia sa...

Oooo, så fint terrassen du har. Og den kabeltrommel er helt fantastisk. Jeg skal plage mannen min å finne sånn jeg og:)))
Har en fin helg!Klem.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Der har du det flott altså!!!Ser skikkeleg herleg ut å sitte der å nyte fine sommardagar♥
God bedring:)
Klem frå Mette.

Bente`s Hobbyrom sa...

Skjønner at du koser deg på terrassene deres ja :O) Synd med den migrenen for det skal vel helst være kaldt da vel :O) Håper det går fort over , men du må passe på å hvile mellom kreativitetene dine . Ha en flott pinse og kose deg masse . Klem fra Bente :O)

Monica sa...

Hei på deg.
Så fine bilder fra ditt fantastiske flotte uterom!
Kjedelig med migrene..., håper det snart er over.
Ønsker deg en riktig fin og solfylt pinsehelg.
Smil og klem fra Monica

Mor Inger`s hus sa...

Fine bilder fra uteplassene dine - skjønner godt at du koser deg masse her.

Denne plutselige varmen må trigge migrene noe veldig - jeg har ikke hatt så kraftig anfall på flere år, og medisinene tar bare toppen av anfallet.
Men vi står han a`:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...