tirsdag 15. mai 2012

Nytt skilt og pakke i posten:)

 

En kaffe elsker må jo ha et passende skilt:))
så i dag lagde jeg noen stykker:)) når jeg først var i gang med saga...

 

De er til salgs på bloggshoppen min:)
 For å få det til å se litt gammelt og slitt ut har jeg gnidd det 
inn med kaffegrut:)

 

I dag fikk jeg en herlig pakke i posten:)
Jeg oppdaget en " ny" nettbutikk, men desverre noe for sent, for nå
har de opphørsalg......
Men jeg fikk det jeg ville ha og vell så det:o)

 

Synes disse trekkene var så søte.........og jeg har i år planer om
å lage MYE jordbærsylt:)) 
Jeg bestillte bare 5 stk for å se de i virkeligheten først..........men når pakken
kom lå det med et skriv om at de bare hadde 4 stk igjen...og strikken
var ikke helt bra, så disse kunne jeg bare få! :))
Det lå også med en liten sjokolade :)))
Ta gjerne en tur innom nettbutikken og se om de kansje har noe du trenger;) 

Ellers så har jeg sydd putetrekk i dag - noe som gikk helt på tverke.....så de ender
vel opp som små lavendelputer etterhvert hihi:)
Trives nok best med drill og sag jeg:)

HA EN FIN FIN KVELD DERE !! 

3 kommentarer:

Fru Gullhår sa...

Hei,
utrulig fine skilt! Og så har du faktisk laga dei sjølv! imponert! Såg på noen lignende tidligere i dag.. men dei hadde ikkje rette teksten.
God 17. mai til deg :)

Hilde :o)

"En Vintage Drøm" sa...

Så utrolig masse flotte innlegg! og mye herlig i bloggshoppen din!! Har ikke oppdaget den før nå! gode priser også ;) Du har så mange gode ideer! Ønsker deg en flott 17.mai Janne! klem

Tino sa...

Så fine! visste ikke at du hadde bloggshop før nå. Var inne og kikket, og kommer nok snart tilbake med en bestilling Masse fint til rimelige priser!
ønsker deg en super feiring i morgen!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...