onsdag 2. mai 2012

Petites fleurs........

 

Hei og god kveld!

Da er jeg tilbake fra hytteturen og det ble mange bilder
med hjem:))
Har ikke klart å bestemme meg helt enda for hvilke jeg skal vise, men
finner vel ut av det etterhvert:o))

I kveld fikk jeg en idè med disse små blomstene som vokser
rett utenfor ytterdøra:)

 

Små søte blomster trenger små søte vaser:) og det fikk de 
pluss litt til:)

 

De små søte vasene består av nyvasket krydderglass:o)) og sammen
med de står en nyvasket chillisaus-flaske til litt
større blomster:)

 

Og de nye vasene fikk en liten trekurv med hamptau til håndtak:)

 

Fort og galt saget og montert:)
Det er jo alltid sånn med disse prototypene......små forandringer må
nok gjøres på neste - iallefall 3 som jeg så med en gang hihi:o)
Men den ble jo koselig da......... og med teksten som forteller
at her skal de små blomstene stå, ble det så fint atte:)

Nå skal jeg ha meg en lang tur rundt i blogglandia - lenge siden:))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !

6 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Så enkelt og så smakfullt :)
Det er så bra at du bruker alt du har, og så blir det så fint :)
Her snør det i dag.. Kom mai du skjønne milde liksom :( æsj!
Men vi har vel ikke så mye å stille opp med mot været. så det er bare å hyre på seg og slutte å jamre hehe
Håper dere hadde en fin hyttetur, gleder meg til å se bilder :)
Ha en fortsatt fin kveld flinke du!
klem fra meg

Julie sa...

Vakkert!
Utrolig søtt og kreativt!
Det er jo selvsagt det man skal bruke tomme krydderglass til! Genialt!
De fikk jo den søteste trekassa også da!
NydeligFlott!!!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Julie

Tovepia sa...

De små blomstene fikk en flott plass!!..takk for inspirasjon igjen;)
Nyt våren hvis du har den, klem fra mæ;)

Marianne Dragon Waagan sa...

Nyyyydelig... du er virkelig kreativ må jeg si:) Og trekassen er kjempesøt:)

Ønsker deg flotte dager resten av uken:)
Klem Marianne

Mor Inger`s hus sa...

Så koselige bilder.
Og kassa ble jo kjempefin.
Klem

Sirius sa...

Hei Janne! Ble kjempesøtt å bruke krydderglassene som vase :) Har du noe tips på hvordan man får av "lokket"? Prøvde, men syns det satt godt på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...