onsdag 23. mai 2012

Planer planer, men.................

 

Planer og idèer har "hopet" seg litt opp i dag:)))
og de må stå litt til på vent... for her har migrenen slått ut i full blomst:o)
Håper inderlig den "blomsten" visner fort:o)

En annen superduperskjønn blomst jeg har i haven er denne
skjønne irisen......den er mørk lilla, nesten sort
og dufter lakris:)))

 

Husker ikke navnet på den, men den har nettopp begynnt
å blomstre og er ca 50 - 60 cm høy.

 

Vel, planen min i dag var denne kabeltrommelen............
Den kom til hus i fjor utpå høsten........og ble stående på parkeringsplassen
på vent til i dag......
Min første plan med denne var å ha den på den 
lille plattingen ved epletreet nede i haven..

 

Men etter som tiden har gått......ble det plutselig ny plan ved epletreet
- som jeg kommer tilbake til senere:)

 

Mannen og sønnen fikk den på plass i dag og her står den klar
for " kosearbeid"

Denne terrassen er det egentlig fuglene som bruker mest:)) siden den ligger
mot øst og nordavinden uler titt og ofte her..:)
Men her om dagen begynnte jeg å rydde plass til meg også her:)))
Så nå har fuglene kun matfat på hjørne, et matfat i "treet" mellom
vinduene og en plaskedam på cafèbordet:)))

 

Kan de ha det bedre (?)

Da får jeg pleie hue mitt litt.....så kommer jeg nok sterkere tilbake:o)))

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG KVELD !! 
 

9 kommentarer:

hill`s interiørblogg sa...

Tusen takk for hyggelig melding inne hos meg.
Uff da... får håpe morgendagen blir bedre.
Så spennende det blir å følge planene dine med din kabeltrommelen.
Min må jeg nok finne en bedre plass til etterhvert.
Godt man har planer.. ;O)
Ønsker deg god bedring.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

loftkroken sa...

Hodepine er noe herk:/ Håper det går fort over!
Så fin uteplass du har,virkelig koselig:) Fuglebadet var bare helskjønt ♥

Klemmer til deg ♥

ingridsboble sa...

Blir spennende å se når du kommer til neste steg med prosjektene dine :)
God bedring!
Ingrid

ingridsboble sa...

Blir spennende å se når du kommer til neste steg med prosjektene dine :)
God bedring!
Ingrid

Helene sa...

Du får pleie deg selv - jeg ønsker deg god bedring!
Gleder meg til å følge med på prosjektene dine:o)

Heleneklem

LadyLaLaura sa...

Her kommer et godt råd i nattens mulm. Det var min mor som fikk dette rådet mot migrene og det fungerer som bare det ;) Du må få noen til å klipe/holde hardt på det hudstykket som du har mellom tommel og pekefinger. De skal holde i minst 2 minutter, og de må holde så hardt at det gjør vondt. Du skal kjenne det godt. Det var ei dame i Budapest som kom med dette rådet, og mamma gjorde dette på sin venninne som er så plaget med migrene. Hun sto opp etter en halv time og etterhvert ble det bare bedre og bedre.
Det kan nå være verdt et forsøk ;) få mannen din til å klipe deg litt ;) Håper hodepinen er borte snart så du kan fortsette på din kreative vei :) God natt
klem fra meg

Tino sa...

Ønsker deg god bedring, migrene er noe herk.
Tøff trommel, gleder meg til å se prosjektet ferdig.
Klem T

M sa...

Blir spennende å se hva du finner på med kabeltrommen...har du bare trillet den hjem fra et sted?
God bedring, jeg vet hva det vil si å ha migrene(dessverre..)
klem, M

Janne sa...

Uffamei da... håper at du blir bedre av at du titter innom bloggen min ikveld, da;)))

God bedring, og lykke til med kabelen!!

Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...