tirsdag 29. mai 2012

Sommertid..........

 

En herlig sommerdag i min lune krok ved inngangspartiet.........
Vinden har økt på, så i dag har jeg sittet her på benken med " Sanselig sommer"
på fanget..........
Notisboken ligger klar om jeg skulle få en idè:)

 

Den viltvoksene eføyen slynger seg ned på bordet og rundt lyslykten..
Nyperosene står i full blomst, og de dufter himmelsk - måtte 
plukke med et par blomster til å pynte opp litt på bordet..:)

HER kan du se et innlegg fra denne uteplassen fra juni i fjor.

 

Litt skyer har vi hatt i dag, men solen varmer og det er såå deilig
i min lune krok:)

 

Her fra terrassen mot øst - hvor dagen som regel starter:))
- litt etter at solen har stått opp:o))
På denne tiden har vi sol fra ca halv 5 om morraen.....men det blåser
ofte på denne siden av huset.........
Bildet er fra søndag da jeg storkoste meg her og det var helt vindstille:)
Jordbærplanten i vannekanna har begynnt å blomstre:o)

 

Som dere sikkert skjønner så elsker jeg disse kabeltromlene.......Har en
på hver terrasse, en i stua og 2 på soverommet:))

Da jeg satt ved kabeltrommelbordet på søndag og så størrelsen på
det ene hullet......måtte jeg sjekke om en kattematboks passet oppi - og den
passet på millimeteren........og da var det bare å ta seg en liten
runde rundt i hagen og plukke en nydelig sommer bukett:)

Herlig sommertid ............

ØNSKER DERE ALLE EN HERLIG KVELD !!
 

6 kommentarer:

Lonni´s verden sa...

Nydelige terasser du har dig. Du har lavet dem så hyggelige. Kh Lonni

fru. Lærum sa...

fikk sommerfølelsen av disse fantastiske bildene du viser.....så flott hos deg!

klem tone

Arlens boblebad sa...

Du er bare herlig!!
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Så koselig hos deg :)

Ser på bildet av katten din - han og jeg har bursdag på samme dag :) Og vi er nok like søte og rampete også - hi,hi...

Klem

Anonym sa...

Herlig blogg. Den besøkes hver dag :) Dekabeltromlene du har utendørs,hvordan har du behandlet dem?

Man tager hva man haver sa...

I sannhet en herlig uteplass. :) Kabletromler gjør seg vikelig som utebord. Tusen takk for koselig bursdagshilsen, det varmet. :)

Klem fra Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...