fredag 11. mai 2012

Søtt søtt og enda mer søtt:)))

 

I dag har det vært en skikkelig søt dag - på sy fronten:)
Søte linposer har blitt til med søte blonder på:)

 

Søte og se på og etterhvert blir de fyllt med noe søtt:)))
Disse kan du få kjøpt på bloggshoppen min nå....

 

Har også sydd et søtt putetrekk i dag:)
Mitt første forsøk med blondekant rundt.....ikke lett å tenke hvordan
en skal sy på vranga med blonder rundt hjørnene......men jeg får 
bare prøve og prøve.....
Alt hva jeg kan er jo selvlært:))

 

Synes denne teksten er så herlig:)

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG HELG !!
 

9 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så artig den teksten om ekteskapet var;) Skjønne poser og puter;) Riktig god helg til deg!

Janne i Fagerlia sa...

Du har jammen mange strenger å spille på. Ser ut til at du behersker det meste. Søte puter :)

loftkroken sa...

Ville bare innom å si GOD HELG til deg og dine ♥
Ååå likte de posene,skal inn å titte på blogshoppen din :)

Klem Bente

Cecilie sa...

Hei
Hvor har du fått fatt i den koselige teksten om ekteskapet? Lager du den selv? Jeg synes den er så festlig og har så lyst å lage noe til en venninne med denne teksten.
Hilsen Cecilie.eidenilsen@lyse.net

hill`s interiørblogg sa...

Så søtt og smakfull poser og puter.
Du er bare helt rå på ideer. Får til alt gjør du også. Du er så dyktig.
Ha en fin helg.
Klem fra Hill-Iren

Hummerogkannarifugl sa...

ÅÅåå såå nydelig du har sydd igjen.
klem Anki

Anne N. sa...

For noen herlige ting du har sydd, helt nydelige, Janne :O)
Klem, Anne:)

Antje sa...

Nydelige syarbeider, likte de store bokstavene vedlig godt. Kan huske at vi hadde gamle stencler i metall til sklit da jeg var liten.
Likte å godt å leke med de ...
Ønsker deg en fin søndag :)

Tino sa...

Så flink du er! Du mestrer alt fra hammer til symaskin, nydelig arbeide!
KlemT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...