mandag 21. mai 2012

Summertime....:))

 

Endelig er sommervarmen kommet til oss her i sør:))
så nå blir det kos å jobbe litt i haven.....

Må bare vise dere de nye putene som jeg sydde i dag:) og som kommer
ut på bloggshoppen min i morgen.......
I dag er det en måned siden jeg startet shoppen, og til å ha et
begrenset utvalg, er jeg såååå fornøyd med salget:))

 

Har ikke lagt de store planene enda for haven.......men det kommer nok
når jeg bare får begynt....
Kjøpte et par lavendel i dag på Coop Xtra, når vi først var
innom å shoppa litt mat:) men en av dagene blir det nok en tur til gartneriet...

For nå er det endelig summertime:o))

 

- må bare fjerne den kunstige greina med gåsunger først:)))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelige puter du lager!!
Nå er sommeren kommet midt i landet også, herlig!

LadyLaLaura sa...

Ååå de putene var fine :) Så gøy å høre at det går bra med blogshopen din. Supert! Her er det sol og blå himmel men ikke så varmt, men de har sagt at sommeren er på tur hit også så jeg håper og håper og håper hehe
Ha en kjempefin kveld du også! klem fra det kalde men snart så varme nord :)

Janne sa...

Herlige sommer!!!:))
Nydelig lavendel, må nesten ha meg en slik jeg og;)

Så flott at salget går bra, det fortjener du!!:))

Klem Janne:)

Tino sa...

Flotte puter du lager Janne, og nydelig med lavendel!
Hyggelig at vil delta på min giveaway, tvi,tvi :-)
Ønsker deg en fin dag,
Klem T

Fru Føreland sa...

Takk for utfyllende svar hos meg:) Turte ikke å prøve meg på hønsenetting og muring så flisene endte opp med å bli malt istedenfor, ble ikke så ille det heller:)
Så mye fint du har laget i det siste, kan skjønne at salget går bra!

Ønsker deg en finfin og solfylt onsdag!

Janne i Fagerlia sa...

Så produktiv du er! Lekkert blir det også :)

Antje sa...

Nydelige puter, kan tenke meg at det er litt av en jobb :)
Men så fine de ble !!
Takk for god forklaring også.

Her nyter vi å sitte på terrassen ...

Turid sa...

I dag har æ fått putene - de var kjempe fine - er sååååååååå fornøyd !
Kommentar fra kjæresten - ja,de der går det ikke an å sove middagskvil på....nå gjenstår det bare en fotoseanse , så de kan blogges.
Tusen takk for den ekstra gaven du hadde lagt ved - deilig lukt!
klæm Turid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...