lørdag 5. mai 2012

Supermåne og nye prosjekter.......

 

Hei og god kveld! 

De siste dager har jeg fått pakke på pakke i posten som jeg
skal bruke til diverse prosjekter......
Nyskjerrig som jeg er, har jeg bestillt litt her og der for å 
sjekke kvaliteten opp mot prisen:o)

Overhead-filmen har jeg hatt liggende en stund:)) så den vet jeg
er superbra:)
Men det jeg skal bruke den til er et forferdelig tålmodighetsarbeid.....
og tålmodighet er noe jeg "sliter" med....

 

.........iallefal nå som jeg har " for mange" idèer, er det vanskelig
å sitte helt i ro med dette:o)))
Men kansje i morgen:)........

I morgen er datoen for fullmåne, men på nettutgaven av Dagbladet
 ble vi oppfordret til å se opp på månen i kveld 
- for i kveld er det visst en supermåne der:))

 

Og jeg kan være enig i det - den var ganske super:))
Bilde tok jeg halv 11 i kveld med 50 - 500mm objektivet og to pynteputer
fra hagestua som jeg brukte til " stativ":)

DA MÅ DERE ALLE HA EN TOPPERS LØRDAGSKVELD
OG EN NYDELIG SØNDAG !

6 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

For et fantastisk bilde av månen!
Her er det bare regn og skyer overalt :( blir ikke noe månebilde på meg nei. Bra jeg kan se på ditt da ;)
God natt Janne! Ha en strålende og kreativ søndag! Klem i fleng

Caroline sa...

Wow for et flott bilde av månen!!!
Så spennende med nye prosjekter på gang;)
Ønsker deg en super søndag:)
Klem Caroline

LillaPanter sa...

Kjempebra bilde av månen!! Vi var også ute i går kveld men desverre var det alt for mange skyer på himmelen og trær i skogen, så det ble ikke så bra.
Ha en fin søndag! :)

LillaPanter sa...

Tusen takk for den fine kommentaren på bloggen min! Så KOSELIG at du vil følge meg, det gjør meg kjempeglad!! =D

Man tager hva man haver sa...

Spennende med nytt prosjekt fra deg, lurer på hva det kan være. Wow for et bilde av månen, utolig. Vi så ikke så mye til supermånen herfra, den var for det meste dekket bak skyene.

Ha en flott søndag, her hagler der vannrett.

Klem

Antje sa...

For et fantastisk flott bilde. Herlige detaljer !! Ikke alle som var like heldige ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...