fredag 4. mai 2012

Tid for hage..........trur eg:)

 

Heisann!

I dag tror jeg det blir både vær og tid til å finne frem
 urtehagen min:)))
I fjor lagde jeg en kasse i kasse som jeg plantet forskjellige krydderplanter i.
- og da måtte jeg lage noen planteskilt også:o))

 

Skiltet er laget av Hapå lokk som er sprayet med zinksprayen.....
Borte to hull med metallbor og festet en strikkepinne bak:) kunne sikkert
ha brukt en blomsterpinne, men man tar hva man har der og da:o))

 

Teksten er klippet ut fra etiketten som står i planten - siden den er av
tykk plast og vil holde seg i all slags vær, så limte jeg denne på.....

 

Vel, slik ser det ut akkurat nå.........Planteskiltene har stått ute i hele
vinter, og er akkurat like fine fremdeles - bortsett fra det hampsnøre som er
blitt litt grått og trist:)

Kassen har plast og småstein i bunnen med huller her og der som passer
overens med mellomrommet på gulvbordene:)

Vel, da får jeg ut å rydde litt:)

HA EN SUPERFLOTT DAG !! 

5 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Tror du må være gjenbruksdronningen Janne. :) Har forresten laget innlegg om mine nye bokser.

Klem fra Kari

Underberget sa...

Kjempefint og praktisk tips! Dette vil jeg prøve:-)

Janne i Fagerlia sa...

Så lurt å lage planteskilt på denne måten :)

Edny sine puslerier sa...

Artige skilt. Du utnytter jo alt;) Og veldig kjekt at de holdt seg gjennom vinteren;)

Antje sa...

Så herlige skilt. Må si du er veldig oppfinnsom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...