tirsdag 12. juni 2012

Da er vinneren trukket...

 

Det var 24 stk som ble med på min hurtig giveaway - kjempekoz!
Og Random trekte ut nr 20 denne gang, og det ble

GRATULERER!!
Send meg adressen din, så skal jeg få sendt putetrekket så snart
jeg kan..

Egentlig ville jeg ha gitt hver og en av dere trofaste lesere en gave, men
jeg for ta det pø om pø:))
Til dere som ikke vant denne gang heller - blir det snart
nye muligheter:)) 
er jo så moro med disse hurtig giveawayene:))

Ha en fin fin kveld dere!! 

3 kommentarer:

RugdeLykke❤ sa...

Heldige den som vant :) Nydelig pute du har laget! Her gjelder det å følge med 24/7 innser jeg :) Elsker bloggen og kreativiteten din!

Anne sa...

Gratulerer til heldige Tino!
Her gjelder det å følge med..
kos med hurtig giveaway !
Ha en flott junidag.
Klem Anne

Nina sa...

Eg får ikkje frem mailadressa di??? Kan du sende meg den, vil bestille noe ifra deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...