søndag 10. juni 2012

Duftsjasmin i bur.....:))

 

Etter en regntung helg kom endelig sola frem nå i kveldinga...
og jeg ut for å fange noen dråper med macro objektivet:)) Bildene kan du

Jeg har ikke vært nede i hagen på flere dager, og da kan det fort skje
ting der nede:)))
Oppdaget at alle sjasminbuskene hadde begynnt å blomstre:)

 

Den herlige duften måtte jeg få med meg til terrassen og hagestua:))
Og da kom det en liten bukett i et lysglass i buret som henger der.....


 

Håper både sol og varme kan holde seg noen dager slik at jeg kan
få gjort noe bak i hagen - som er mest naturtomt:) og samtidig nyte synet
og den herlige duften av sjasminene:)

 

Det kom også en bukett på bordet..........i en vase som er laget
av middagsglass for baby:) som jeg har decoupage på og
blondebånd:)

Har startet så smått med feiringen av " 5 år på nett" som er i morgen:)
så i bloggbutikken min selger jeg ut alle vimpelrekker i dag
og i morgen for kun 50 kr:))
Tirsdag blir det noe annet på salg, så det er bare
 å følge med:))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN SØNDAGSKVELD
OG EN HERLIG NY UKE !!
 

1 kommentar:

Gårdsjenta sa...

Så koselig det var :)

Var har ikke blomstra enda, men var en hel del døde greiner på den nå, så den ble ganske kraftig beskjært i vår... Men har tatt to stiklinger av den, ser ut til at de har rota seg nå :)

Fordelen med regndagene er alle overraskelsene man får i hagen etterpå :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...