mandag 11. juni 2012

.....Elsker ikke...Elsker... Elsker ikke....

 

Jepp, jeg elsker min lille forandring ved inngangspartiet...og i kveld
ble den blå fotskammelen sprayet med zinksprayen:)

 

Zinksprayen begynner å tørke før en for snudd seg nesten, så jeg "løp"
inn og sydde meg en enkel pute som jeg har på krakken.
Inni puten har jeg 5 cm skumgummi, så dette blir bra.......brukte siste stoffrester
så den dekker ikke hele krakken, men det holder for mine små labber:))

 

Her er det bare å sette seg ned og nyte dagene:)

Ser det er mange som har meldt seg på min lille hurtig giveaway...
kjempekos! men det er plass til fler:))
Trekker i morra kl 21.. 

 HA EN FIN FIN TIRSDAG!

4 kommentarer:

i Vinduskarmen sa...

Så koselig det var her da!
:-)
ha en finfin kveld!

Bente`s Hobbyrom sa...

Jommen ble det koselig , selv om det var det der fra før også :O) Moro å følge med på forandringene dine Janne . Ha en flott uke med alle dine krumspring , klem fra Bente :O)

Eli's lille rede sa...

Ordentlig koselig ble det! Du er så flink til å tenke ut idèer og få dem ut i livet! Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Så fin krakk.. Hvor kjøper du sinkspray?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...