tirsdag 19. juni 2012

En stor konvolutt med gode ord.........og litt nytt fra shoppen:)

 

Heisann:)

I går lagde jeg to oppbevaringsbokser som jeg har nede
på hobbyrommet - viktig å oppbevare f.eks limstiftene i noe fint:))
Jeg ble så fornøyd, så i dag lagde jeg noen til 
bloggbutikken min også...
de finner du HER

I dag lå det en stor konvolutt i postkassen som var full av lapper
med gode ord på:)

 

Lappene er fra mine tidligere arbeidskollegaer 
hos Skeidar Vågsbygd........
Skeidar Vågsbygd la ned butikken i april og de siste oppryddingsdagene
kom varehus sjefen med et forslag om at alle skulle skrive noen
positive ord til hverandre og legge lappene i konvolutter som han hadde
hengt opp på veggen med navn på:))

Konvoluttene skulle vi få på avslutningsfesten i april.......men rett
før den dagen, kom influensaen.......så migrenen og tok meg..så mens de
andre samlet seg, lå jeg i min egen lille febersmerte verden..:)

Ordene " kreativ, full av energi og humor" gikk igjen på lappene:)))
- kansje jeg skulle legge de med på CV`n:))

 

Siste støvkorn på Skeidar Vågsbygd er borte for alltid............
Etter å ha jobbet der i 12 år har jeg mange gode minner og savner
mange av de herlige kundene vi hadde.....
Kollegaene mine var en helt spesiell flott gjeng:)

Men når en dør lukkes - åpnes det en ny....... og jeg har ikke hatt
" tid" til å melde meg arbeidsledig enda:))
Startet bloggbutikken min 21. april og det er sååååå moro:))

Jeg vil takke dere alle som handler hos meg!
 og ønsker alle som er innom her på bloggen en nydelig kveld!! 

7 kommentarer:

Tino sa...

Så fine oppbevaringsbokser, må bare få skryte av deg igjen- du er utrolig flink!
Sikkert vemodig og rart og slutte på en arbeidsplass etter så mange år. Lappene blir er koselig minne.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem T

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Er det ikke godt å få en bekreftelse på hvor godt du er likt av tidligere kollegaer... At du har noen ord du må tilføye en eventuelt CV, er det ingen tvil om :)))
Du er helt unik når det gjelder kreativitet og ideer :) Ingen over ingen ved siden av !!

Ha en super tirsdagskveld
Klem Heidi

Beppe sa...

Hei Janne. Sitter på nattevakt, og fant bloggen din, da jeg googlet etter utekjøkken. Tror vi har samme idè ang kjøkken som du hadde skisset, og lurte på om du har fått laget det ferdig?? Evt, så hadde det vært supert, om du svarte på siden min :) På forhånd takk, og takk for titten på en kjempefin blogg!

Velkommen til min kreative verden sa...

*Dette var fint. For en god ide. Jeg ble veldig inspirert av dette. Jeg elsker trykk av skrift, så dette var lekkert: )

LillaPanter sa...

Kjempefine oppbevaringsbokser! For et kjempekoselig påfunn og skrive positive ting til hverandre. Det gjør godt i sjelen og blir et fint minne :) Det er sikkert trist å måtte slutte etter så mange år, men kjempefint at du ikke kjeder deg :) Det dukker helt sikkert opp en ny jobb når du er klar for det. Ha en fin dag! :)

Edny sine puslerier sa...

Skikkelig fine bokser! Og de ordene må du bare ta til deg! Det er slik jeg har oppfattet deg, selv om jeg ikke har hatt gleden av å møte deg personlig;) Fine å bruke på CV`n;) Det er vemodig å slutte i en jobb, men så gøy at du ivrer for shoppen din!

camilla sa...

Så koselige lapper..!Det må nok gjøre godt å høre fra gode kollegaer..!
Så trist...jeg har vert mange ganger innom butikken i vågsbygd, har nemlig selv bodd i vågsbygd..så det var trist å høre..:/
Du er forresten kjempekreativ..!Liker godt å lage det meste selv..og alltid gøy å bli inspirert!:)
Håper du får en flott helg!
God klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...