torsdag 14. juni 2012

Enda en " telyspose "

 

I går viste jeg dere en litt stor telyspose.......I dag har jeg laget
en som jeg tenkte å ha i hagestua:)
Jeg synes den ble så koselig at jeg lagde flere som jeg har
lagt ut i bloggbutikken min:)

 

Det er en stund siden jeg kjøpte et stempel med tekst, og i dag
kom jeg plutselig på at jeg ville prøve dette:)
Ligger kansje litt på etterskudd med ting å tang jeg skal prøve, men
det løper ikke av sted:o))

 

Denne " telysposen" matcher lysglassene jeg har i hagestua og
de kan du også få kjøpt i bloggbutikken.......
Det gikk 50 telys i denne posen, men den kan selvfølgelig brukes
til andre ting også:)

Planen i dag var egentlig å ikke gjøre noen ting - bare kose meg
i sola med is og brus hihi:)

 

Har fått helt dilla på Pistasj is med sjokoladetrekk:))
- det går noen skåler til dagen for å si det sånn......
- når sola og varmen endelig er her, så er det deilig å bare sitte og nyte dagen:)

I morgen blir det full fart i hagen med jord og stein og luking 
- skikkelig håndarbeid da:))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!

11 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Kjempefine poser, denne likte jeg ekstra godt. :) Høres deilig ut med pistasjeis og sjokolade. Her har jeg begynt kampen mot kiloene så her går det i cottage cheese og eple når jeg skal kose meg, men det blir spist fra Dora skåler. :)

Klem fra Kari

Gunn sa...

Kjempelekre poser, ser veldig godt ut med is:-)

Jorunns hobbyblogg sa...

De posene var kjempefine, hvordan blekk bruker du når du stempler på tekstiler?

..... så deilig ut den isen også...
Jorunn

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Denne var nydelig! :)

fru. Lærum sa...

du er så flink å sy....blir helt imponert :-)
disse var så flotte!

klem tone

fru. Lærum sa...

foresten! glemte å si at isen så så digg ut, at jeg må prøve en sånn i morgen....kan tenke det blir en favoritt :-))))

klem igjen

Janne i Fagerlia sa...

Dette er du en mester på - og telysposer er jo også en praktisk innretning.

Kaoskontroll sa...

Kjempefin t-lys pose, helt nydelig!
Og is fra Dora skålen så helt nydelig ut det også ;)

Janne sa...

Nyyydelig, Janne:))
Du er så flink, så flink!

Håper de finner ut av hva som skjer med sønnen din, masse god bedring!

Stor klem!

Tovepia sa...

Direkte nydelig!!
Idag fikk jeg pakken, så glad og fornøyd! Skal ha det med til hytta i helga; håper jeg får tatt noen bilder da;)
ha ei god helg, klem fra meg;)

Bodil sa...

Så kult med stempel med tekst. Lekker pose, og god is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...