mandag 11. juni 2012

Forandring fryder hihi:)

 

Hei og god mandag!

I dag fikk jeg plutselig lyst til å forandre ved inngangspartiet........
Var jo fornøyd med den hvite benken....men helt innerst inne var
det noe som skurret litt:o)))

Slike benker er best til å sitte "rett opp og ned" i, så da har jeg et
"problem" om jeg skal sitte/ligge - slappe av noen minutter i sola........

Posisjonstolen kom på plass, men puten som var blå (reklamasjon fra jobben)
måtte ha nytt trekk.....så da fikk jeg brukt restene av det blomstrete
sengesettet jeg kjøpte på bruktbutikken:))

 

Stolen er også reklamasjon:)) husker ikke hva som er galt med den
for den er knallgod å sitte i:)
Den er i mørk grå og matcher kabeltrommelen som er malt i lys grå og
fatet på bordet fra Kid:)

Synes jo det ble mye bedre med stolen og trommelen under kjøkkenvinduet..
Ryggen på benken som sto der tidligere gikk opp til vinduet og vi fikk
ikke åpnet det helt, men nå kan jeg åpne det på vid gap
og kjenne den herlige blomsterduften fra sjasminene i vasen
helt inn på kjøkkenet :o))
 Har en blå fotskammel............så den skal bli ny i kveld tenker jeg:))

I dag er det 5 år siden jeg startet min første hjemmeside:) og da tenkte
jeg å ha en hurtig giveaway igjen:)

 

Et heklet putetrekk med hvitt bomullstoff bak og decoupagemotiv
foran kan bli ditt om du legger igjen en kommentar......
Trekker ut en i morgenkveld kl 21:)

I morgen skal vi en svipptur til Sandefjord - minstemann har kjøpt
seg " ny" bil, en Suzuki Grand Vitara 06 modell tror jeg..
Jeg blir med for å lufte hue og fotoapparatet:o))

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT KVELD !!
( i dag kom sommeren her:))  ) 
 
 
 

24 kommentarer:

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Så lurt det var å sy om de putene. Det ble jo skikkelig sommerlig og fint.. Gjennomført sammensetning :)
Og den puta var jo bare rålekker :) Krysser finga! Ha en fin kveld.

Edny sine puslerier sa...

Du fikser det meste;)
Gratulerer med 5 år på nettet! Og tusen takk for all inspirasjon du har gitt meg de 5 månedene jeg har blogget!! Bildene dine var bare superfine!! -Og det var puta også;)

Tovepia sa...

Skjønner ikke at du rekker alt, men sannelig får du det fint rundt deg!!
Giveaway igjen?..du er rå og herlig:O))..nydelig pute!!
God tur!..klem fra meg;)

Man tager hva man haver sa...

Du er jammen driftig Janne og så bra som det blir. Melder meg gjerne på give away, en skjønn pute.

Ha en fortsatt flott kveld.

Klem fra Kari

Pigekammeret sa...

Hej Janne
Dejlig med endnu en give-away ...
Vi bliver så forvent ... hi hi ...
Vil selvfølgelig gerne være med ...
Fortsat dejlig aften ...
Knus Dorthe

Kaoskontroll sa...

Du er full av flotte ideer!! Stolen og puta blei jo kjempefint! Og selvsagt vil jeg være med på den fine give awayen!!
Ha en fortsatt fin kveld :)

Janne sa...

Åh, NÅ vil jeg være med, tidlig ute da, for en gangs skyld;))

Fiiiine puta, du er jo så flink!

Kjempefin den "nye" stolputa ble også, tenk at det ikke er mer som skal til! Selv om det tar litt tid å lage det:) Synes jeg da... ;)
Skal kikke innom bloggen til Kid, også-takk for tips:)

Ha en super kveld, og kommende kjøretur med sønnen! Kjøre pent:))

Klem!

Anonym sa...

Skal si du er dyktig! :D
Og for en nydelig pute, klart jeg er med :)
Ønsker deg og dine en flott kveld!
-Helene-
riola@live.no

Fru R. sa...

Hei du kreative dame.
Skulle gjerne leid deg inn, du er uttømmelig for ideer!
Og jeg vil svært gjerne være med og prøve lykken på denne vakre puten som jeg falt pladask for.

Ha en fin kveld, tenker sønnen
er kry :)
Klem klem

Renata sa...

Den puta var jo bare kjempesøt, så jeg prøver lykken.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer med 5 årsdag !!
Det ser ikke ut som du blir tom for idèer med det første, så lykke til med de 5 neste :)))

Lekker pute, så her krysser jeg alt jeg har...og litt til :)))

Nyt sommerværet
Klem Heidi

Elise sa...

Gratulerer med 5 årsdag på bloggen, jeg vil gjerne være med på din give away. Ha en fin mandagskveld videre:)

Arlens boblebad sa...

Å så gøy, enda en give away!
Jeg prøver lykken igjen, en gang må den jo falle på meg, den puten var veldig søt og veldig meg:)
Du er den mest ernergiske jeg vet om!
Klem Linn

Hanne Siri sa...

Kjempekoselig pute :)
Veldig inspirerende blogg du har, alltid noe nytt og spennende. Og så flotte bilder... Gleder meg til å lese nyeste innlegg når jeg ser deg øvers i blogglista mi;)
Trekker ett lodd jeg, og krysser fingrene.

Linn Larsen sa...

Morro å følge med på alle de fine prosjektene dine. De gir skikkelig inspirasjon til å gjøre ting her i heimen også. Vil veldig gjerne være med i trekning av give awayen din :) Hilsen Linn

Eli's lille rede sa...

Ja, jeg vil gjerne være med å prøve lykken! Putetrekket var kjempesøtt! Skal du til Sandefjord? Fin by om sommeren. Bodde der i 16 år, jeg. Ps. De har Kremmerhuset på torvet;) God tur og kos deg masse!

Klem fra Eli:)

Polarhjerte design sa...

Den puten var jo bare kjempesøt og romantisk! Gratulerer med 5 år i bloggland:-) Hiver meg med i trekningen:-) Hilsen fra Nordland.

Anne sa...

5 år og like full av ideer !
du er jo bare fantastisk Janne.
Og den puta var jo bare helskjønn,,
forresten det er jo alt du tar i .
Nå må jeg titte gjennom de siste innlegga dine ,har vært bortreist og henger litt etter.
Du er jo jammen en reser med symaskinen også !
klem Anne

Gunn sa...

Den puta er kjempe lekker, jeg krysser fingrene:-)hilsen Gunn

Tino sa...

Gratulerer med jubileum, og fantastisk fin premie!
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Anonym sa...

Du får til så mye fint at jeg er helt imponert. Er så glad i skiltene du har laget til meg for ikke å snakke om de kjekke pose posene. Har jo fått orden på hele kjøkkenskapet etter at de kom i hus.
Ha en fin dag
Klem fra Cecilie
Cecilie.eidenilsen@lyse.net

rule sa...

Synes alltid det er så inspirerende å besøke bloggen din- og det er helt utrolig hva du kan "trylle"frem ved hjelp av maling,symaskin osv.Gleder meg til fortsettelsen!!! Ha en fin tirsdag:-) Mvh. Ruth

Karipia sa...

Du har en utrolig flott blogg.
Her fant jeg masse inspirasjon, ¨å jeg legger deg til i bloggrollen min jeg.
Herlig pute du har laget, jeg krysser fingrene for den hadde passet perfekt hos meg.

fru Hansens Kreativiteter sa...

Sommerlig og flott ble det :)
Grattis med 5 års " bursdag " :))
Da jeg oppdaget blogglandia var du en av de første bloggene jeg la til under " populære " på pc´n min :) Før jeg begynte å blogge selv :)
Moro !!

klem fra Sandefjord :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...