tirsdag 12. juni 2012

" fuglen har landet "

 

Ja, av og til føler jeg meg som en fugl som flakser fra det 
ene til det andre:))
Vi er vel hjemme etter svippturen til Sandefjord der sønnen kjøpte
seg en bil hos Bilservice i Sandefjord.

På gulvet ved siden av bilen sto dette skiltet:))
( har redigert det litt )
Selgeren ville også ha et bilde av oss sammen med bilen:o))

 

Suzuki Grand Vitara i en nydelig gråfarge 
til sønnen......

 

Så fikk jeg en stor blomsterbukett av selgeren.....var nok til sønnen
som takk for handelen, men der sto jeg og han "måtte" bare
gi den til meg hihi:)

 

Som far, så sønn:))
Suzukien til venstre er vår og den kjøpte vi i Sortland i 2009.
Og den reiste sjøveien ned hit - først med hurtigruta til Bergen, så videre
med Norlines kystbåt til Kr.Sand..

Nå var det kun bilkjøp turen dreiet seg om, så det nærmeste
jeg kom interiør var et interiørblad jeg fikk kjøpt
på en bensinstasjon:))

 

Etter gutta hadde fyllt diesel...og mor benyttet minuttene med
fotoapparatet - bar det hjemover..

 

Litt bilder langs veien ble det også:))
Den gamle vannpumpa sto ved bensinstasjonen, men de andre
bildene er tatt fra bilen i fart:)
Bamble kirke, flagg i rundkjøringen ved Sørlandsporten og treet er fra
Larvik..Dette treet har fasinert meg veldig der det står, og i 2009 var vi
til Oslo over 50 ganger (med sønnen til og fra Radiumhospitalet) og jeg 
tror jeg tok bilde av dette treet hver gang - vinter og vår - sommer og høst:))

 

Vel, da vi kom hjem " måtte " jeg lage meg en blomstervase:)
Et gammelt Norgesglass med hekletrekk ble det:)

Ellers tok jeg 110 bilder fra turen hihi, så litt kosearbeid har jeg foran meg:))
I morgen skal vi en svipptur til Oslo.......sønn nr 2 skal inn på
Rikshospitalet for småprat eller storprat...vi vet lite, så vi tar
det som det kommer:)

Da må dere alle ha en fin fin kveld og lykke til på min lille
hurtig giveaway som jeg trekker på kl 21 i kveld:)
 

2 kommentarer:

fru Hansens Kreativiteter sa...

Sandefjord er jo byen jeg bor i :)
Gratulerer på sønnens vegne med flott bil :)

Lykke til med din andre sønn...
Nydelige blomster og skjønn vase !

klem !!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Har vært eier av en Grand Vitara XL7 inntil for tre år siden... Savner litt å sitte oppe i høyden :)
Du var nå heldig som "fikk" deg en blomsterkvast på turen :)))
Treet i Larvik har sånn skikkelig fotomotivform over seg :)))

Venter i spenning på trekningen din !!

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...