torsdag 7. juni 2012

Gaver & Shoppings:))

 

Ja, her er årsaken til at jeg fikk et dypt og langt kutt  i fingeren:))
Ble for ivrig når jeg skulle åpne pakken...men men:)

Netthandelen.no har mye fint innimellom:) og jeg må innom å snoke
der av og til:)
Skiltet over måler 90 x 50 cm og dette fikk jeg for 91 kr:))

 

Jeg elsker fugler og sommerfugler, og jeg var heldig å få
budet på disse skiltene også:)
Det oppe til venstre og nede til høyre kommer i pakke med 2 og
de fikk jeg for 51 kr:)

Jeg har også vært heldig og vunnet på 2 giveawayer og her
ser dere hva jeg har vunnet......

 

Herlige øredobber fra Jannepannes.. og en klemmepung som 
var en overraskelse:)
Utrolig flotte gaver som jeg ble sååå glad for!
( pga bandasje rundt hele pekefingeren, har jeg ikke klart å prøve øredobbene
men gleder meg sååå til den dagen:) )

Janne er enn kreativ sjel som lager mye og på Epla butikken hennes
legger hun ut ting for salg - verd å ta en tur

 

Dette vant jeg hos Eli`s lille rede.
Herlig kubbelys, et hjerte av perler, en magnet sommerfugl, en tavle
med kritt og et blondetrekk til syltetøyglasset.

Eli er også en kreativ sjel som lager mye fint, så ta gjerne turen innom
bloggen hennes.
 
Tusen Tusen Takk til dere begge for herlige gaver!! 

HA EN HERLIG TORSDAG!


3 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Uffda det høres ikke godt ut, håper fingen blir bra snart. Kjempefine ting, likte veldig godt det skiltet. :) Her ligger jeg strak ut på fjerde dagen, har fått århundrets forkjølelse.

Klem fra Kari

Hild Frøya sa...

Oj.. Fingerutt er ikke noe gøy.. Håper det går fort over.. Her har det også blitt shoppa til huset i det siste. Klarte å si av hele 2500,- på Perfect Home igår.. Hehe. Av en eller annen merkelig grunn, så blir det den samme summen hver gang. Jeg visste ikke at det gikk an å bli så opptatt av interiør jeg :-)

Jatte sa...

Netthandelen er GØY!! De har faktisk masse fint der i ny og ne :)

Ha en fin kveld -
god bedring med fingerkuttet ;)

Klem Jatte♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...