fredag 8. juni 2012

God helg! og en liten hurtig giveaway:))

 

Etter jeg skadet fingeren har jeg egentlig ikke gjort
 noe særlig fornuftig - bare kosa meg og dillet litt her og der:)

Har sydd en del vimpelrekker de siste dager, og nå er jeg snart
kvitt alle stoffrester:))

I dag laget jeg en til meg selv som henger i åpningen på hagestua..
Denne er i sort-hvit-grå med decoupage motiv på noen av vimplene...Jeg lagde en
lignende i februar med decoupagemotiv som henger på soverommet
- den kan du se HER.

 

Når jeg først var i gang - lagde jeg en til i samme farger med decoupagemotiv..
Den tenkte jeg å gi bort - om noen har lyst på(?)
lengden er ca. 2.50m og har 21 vimpler..

De som vil ha legger bare igjen en kommentar, så trekker jeg ut en
av dere i morgenkveld kl 21:))

De andre vimpelrekkene jeg har laget de siste dager kan du få

DA ØNSKER JEG DERE ALLE EN SUPERFLOTT
OG GOD HELG !!

28 kommentarer:

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Så sjarmerende den var... Og artig med giweaway, har jo så klart lyst på en slik :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Tadaaa... første mann til mølla :)))
Jeg er med, og håper jeg har litt flaks og vinnerlykke med meg :)

Klem Heidi

Pigekammeret sa...

Denne smukke præmie vil jeg rigtig gerne vinde ...
Den er bare så smuk ...
Rigtig god weekend ...
Knus Dorthe

Ingrid Andrea sa...

Moro:) Sånn vil jeg gjerne ha, da blir jeg gla' - tralla la la:)) Så nå får vi se da, om vinnerlykken står meg bi;)

God helg!

Elise sa...

Flott vinterleker, jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av de:) Ha en fortsatt fin fredagskveld:)

Underberget sa...

Du er jammen en driftig dame Janne! Jeg vil også gjerne være med i trekningen:-) Ha en fortsatt fin helg!

LadyLaLaura sa...

Ååå jeg vil veldig gjerne være med på din lille giveaway :) Har stort behov for en vimpelrekke i mitt framtidige fotostudio :)De er jo så nydelige de du lager!! Ja, som alt annet du lager også :)
Håper det går bedre med fingeren din. Du må være forsiktig vettu ;)
God helg og kos deg alt du kan!
Stoor klem fra meg

Anonym sa...

Sjarmerende vimpelrekker, og en inspirerende blogg fra en kreativ dame :)
Klart jeg vil bli med i trekningen :)

Hilsen Svanaug ( svanauglille@gmail.com)

Arlens boblebad sa...

Ja jeg ønsker meg, vil prøve lykken!
Klem fra meg

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Åja, jeg vil!!! Jeg er med!!

Caroline sa...

Har lenge hatt lyst på en vimpelrekke,men har liksom ikke fått dillet meg til å hverken kjøpe eller lage...Så jeg vil gjerne prøve lykken her hos deg Janne;)
Klem Caroline

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene for den fine premien.

Ha en fin kveld.

Eli's lille rede sa...

Jaaaa! Jeg blir med. Kjempefine vimpler!

Ha en riktig fin fredagskveld!

Klem fra Eli:)

Tovepia sa...

Nydelig vimpelrekke!..hadde vært perfekt på mitt kjøkken:)..jeg er så bloggefraværende for tida, at jeg nesten skjemmes..
Ønsker deg ei flott helg, klem fra mæ;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå så gøy med en hurtig give away!
Superfin vimpelrekke som jeg V I R K E L I G godt kan tenke meg å vinne :) Håper jeg har vinnerlykken med meg, hadde gjort seg i min nye singel-leilighet....
Klemmer

Dronninghuset sa...

SÅ FLOTT.-))
FLINK DU.
TENKTE AKKURAT PÅ AT JEG SKULLE HATT MEG EN SLIK... PUSSIG SAMMENTREFF FOR
DENNE GIVE AWAYEN KOM JO LIKE ETTERPÅ. KLART JEG MÅ PRØVE LYKKEN DA....
HÅP I HENGENDE SNØRE ;-))
HA EN DEILIG HELG DU OGSÅ.
MASSE HILSENER
TOVE

Fra huset i svingen sa...

Så flott vimpelrekk, klart jeg vil være med :-D
Må du og dine ha en god helg!

Klem Karianne

Christine sa...

Hei hei :) Jeg blir gjerne med og prøver lykken. Vimpelrekken var kjempesøt. Så flink du er!

Ha en riktig flott helg=)
Klem fra Christine

loftkroken sa...

Veeeldig lyst på en slik :))
Så flink du er :)
Nå skal jeg krysse ben og hender ;))

Klemmer Bente

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei!
God bedring med fingeren,er noe hjelpesløs når hendene ikke er som de skal!Klart eg vil prøve lykken på den flotte vimpelrekken du lager!God helg,ønskes fra Quiltegleder Margrethe Jåstad

Lenes blogg sa...

Vil gjerne bli med :)

Anonym sa...

Eg syr vimpelrekker sjølv, men denne var så flott at eg gjerne vil bli med i trekninga!! Ynskjer meg sjølv lykke til. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

Ingrid Louise sa...

Vil selvfølgelig bli med å prøve lykken!! De er jo superfine disse vimpel-rekkene dine!! :-)
God helg til deg,klm ingrid l

Gunn sa...

Vil gjerne bli med, den var jo lekker som alt annet du lager:-)

mormor sa...

du er så flink,klart jeg vil være med på en så flott give-away;) god helg! mvh.turid.grubben@gmail.com

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)

Herlige bilder du viser, så flott den sommerstuen deres :)
Har planer om å lage oss ei hagestue på verandaen, men ting tar tid gitt :)

Kjempefine de vimpelrekkene, skulle hatt en i vinduet på inngangspartiet så jeg prøver lykken hos deg jeg med, kanskje jeg blir den heldige :))

Ønsker deg ei fortsatt fin helg å god bedring med fingeren
Klem Mette :))

Nina sa...

Klart man gjerne vil ha en fin vimpelrekke :)

Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Melody sa...

hei janne. hadde vært artigt å vinne den, jeg prøver lykken. hiksen Melody

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...