fredag 29. juni 2012

God helg!!

 

Kristiansand har igjen fått regnvær..........og da får en finne
på noe innomhus:))
Har laget litt forskjellige krittavler i dag av ubrukte fotorammer..
Har også saget opp litt materialer som skal bli krittavle:)

Å lage slike tavler har jeg tenkt på lenge.......og nå som det regner passet
det bra å ta en sypause for å heller male og lime litt:)
På de tavlene jeg la ut på shoppen min har jeg brukt decoupage rundt og
jeg synes de ble litt fine jeg:))

 

Det er ikke mange dagene med sol og varme vi har hatt i sommer, men
lite å gjøre med det.....en gang må det vel bli sommer her også:o))
Godt en har litt sommerlige bilder å se på da....:)

ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM EN
GOD HELG !! 

6 kommentarer:

Nina sa...

Heia. Så flotte kritt rammer du har laget, dem var fine. Ang sommerværet, så føler eg alle går og venter på att sommeren skal slå fult ut!!! Men ha en flott helg.

Dordis kreative glede sa...

Flotte rammer og kjempelurt med krittposene, har supre ideer som vanlig du :))))God helg til deg også!

camilla sa...

Hei!Så kul ramme!Jeg har også tenkt å lage meg en selv..men hva maler du tavlemalingen på?
Håper du får en flott og kreativ helg..:)god klem:)

lavendel mio sa...

Så fin tavle du har laget!
Takk for enda en godt tips fra deg:)
Ha en fin helg, klem Hanne

Gunn sa...

Hei,de var veldig fine, kan du bruke tavlemaling pa hva som helst?
Ha en fin helg:-)

Janne sa...

Hei Gunn.
Kansje ikke på hva som helst:) men på glatte flater som tre, metall og papp...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...