torsdag 21. juni 2012

Jeg venter, venter og venter.........

 

Heisann!

Huff, her sitter jeg litt fortvilet og venter og venter på varer - blondebånd m.m.
Mange bestillinger ligger på vent, og det er sååå kjedelig
når en har bestilt noe og tiden, ja dagene går.. Grrrrr.!

Men jeg kan ikke gjøre noe med det..........bare å vente og vente...
Vet mange av dere som har bestilt hos meg, følger bloggen min, og jeg
må bare beklage....

 

Men, jeg sitter ikke stille og venter:)))
( utålmodig som jeg er )
I dag ville jeg prøve meg på en lyspose til " pyntelys":)
- dette er første forsøk:)

 

Fant fort ut at neste må forlenges:))
Båndet er også bare en test........jeg venter inn sateng bånd som jeg
tenkte kunne bli fin på en slik blondepose:)))

Stoffrester blir det alltid, og da er det jo greit å
 kunne se andre muligheter.....:))

 

Og her en liten rosett av reste-rester:)))

Nå krysser jeg fingre og tær og håper jeg får
 inn varene i morgen..

Ønsker dere alle en nydelig dag!!

6 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Huff, dette høres stressende ut. Håper du er heldig imorgen.

Tovepia sa...

Har goood tid, æ:)
Sola skinner i Trheim, og det liker jeg;)

Mona sa...

Tusen takk for varene jeg fikk i dag. :) Nydelige.

Ps: Bli med på Give Away i bloggen min da vel. :)

Mona

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Kjedelig å måtte vente... Men hvor bestiller du blondene dine hen? Det finnes jo et hav av butikker og steder man kan handle...

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Kjedelig å måtte vente... Men hvor bestiller du blondene dine hen? Det finnes jo et hav av butikker og steder man kan handle...

Tino sa...

Kjedelig å vente, håper det kommer snart. Fin lyspose og så søt resterosetten ble!
Ha en fin kveld og sankthansfeiring i morgen.
klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...