søndag 24. juni 2012

Lavendelposehenger.......:o))

 

Hei og god søndag!

En nusselig lavendelposehenger ble til i gårkveld......
Jeg begynnte med å bøye en litt tykk ståltråd....fra Biltema..

 

Så sydde jeg på et bilde jeg tok av lavendelblomster printet ut på
strykepapir på en bit stoff.
og sydde dette på det stoffet som skulle bli posen.
3 av sidene ble sydd sammen, men ikke helt opp, da " kleshengeren"
måtte på plass:)

Så sydde jeg resten av sidene og la i en pose med tørket lavendel før
jeg sydde sammen øverst.
for å skjule siste søm sydde jeg sammen blonder og tredde på kroken.......og
det ble som en slags kappe over:)
( jeg er utrolig dårlig på å forklare ting:) )

 

Jeg ble veldig fornøyd, og nå må jeg finne en fin plass til den:)
Kansje på badet........

 

eller henge den opp på stangen i garderobeskapet......
- og la den herlige lavendelduften spre seg mellom klærne i skapet:)

 

eller bare til pynt......
Den  kleshengeren som blusen henger på lagde jeg i fjor
av samme type ståltråd:)

Vel, da var dette prosjektet i havn:))
- og jeg kan begynne å finne frem ting å tang til neste:o)))
Her i Kr.Sand er det regnbøyer og egentlig ufyselig...så da er det
godt å ha noe å tuste med innomhus:)

GOD SØNDAG TIL DERE ALLE !!

3 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Noe så søtt og nydelig! Du kommer nå på det. Og så er du flink å forklare;)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Herlig - liten - søt og nyttig :)))
Forklaringa er det ingen ting å pirke på :)))
Nyt kvelden
Klem Heidi

Lonni´s verden sa...

Det er blevet rigtigt fint. Du er så god til at finde på.
God dag til dig.
Kh Lonni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...