tirsdag 26. juni 2012

Lavendelposer og klematisen blomstrer i skapet:))

 

Heisann!:)
Overskriften høres litt merkelig ut, men den er så sann så sann:))

Klematisen som jeg plantet i fjor i et skap som hørte til en 
kontorpult har begynnt å blomstre:))
Jeg var veldig spent på om den ville overleve vinteren oppi skapet -
som har blitt til ei blomsterkasse:) men den er helt nydelig nå:) og
klatrestigen er laget av beverpinner.o)

 

I dag har jeg sydd noen lavendelposer.....har forelsket meg helt
i dette motivet og stempelteksten:)))
Beholdt den første " prototypen" selv, og  la ut noen for salg på

 

Dette motivet er på den ene siden og teksten på andre side..
 - kan snus etter behov hih:)

Nå skal jeg lage middag....bedre sent enn aldri...:o)))
Sinnasnekkeren står på innspilling...så det skal jeg se etterpå..

HA EN FIN FINKVELD !!

 
 


 

3 kommentarer:

Bente`s Hobbyrom sa...

Utrolig hva man kan plante i , men det funker det jo :O) Herlige poser som helt sikkert lukter nydelig . Skal en tur til netthandelen en av dagene for jeg bydde på litt der inne hehe morsomt det der gitt og herlig med en liten dagstur :O) Hadde faktisk en tante og onkel boende i Vågsbygd i alle år men de er dessverre døde nå . Kusinene mine bor nå i Kristiansand. De bodde oppe i Lerkeveien så der har jeg vært litt ja :O) Veldig koselig sted , Vågsbygd . Så jeg skjønner at du trives godt der , klem fra Bente :O)

Tino sa...

Så morsomt at den gror oppi skapet, du er jammen meg flink på gjenbruk. Nydelig pose du har sydd!
Fin kveld til deg :-)
Klem T

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så søte duftposer :)))
Pakken er ankommet :)))))
Nydelige ting, akkurat som jeg trodde :)
Gjemmer tingene en stund til jeg helt sikkert, vet hva jeg skal bruke de forskjellige til :))
Kommer nok til å bestille mere fra deg etter hvert, så keep up the good work Janne :)))

Klemmer i fleng
Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...