torsdag 7. juni 2012

Litt vilt på soverommet:)

 

I dag fikk jeg lyst til å forandre litt på soverommet.........og da er det
jo koselig å pynte opp med litt blomster:)

Det ble ikke den store forandringen, byttet bare plass på det gamle
vaskeskapet og kabeltrommelen:) 
- men forandring fryder:)

I den gamle flasken fra Hansa bryggeri har jeg satt litt eføygreiner i.
- eføyen vokser vilt i nesten hele hagen:)

I et lysglass har jeg satt prestekrager sammen med litt syriner..
Jeg oppdaget tilfeldig at det begynnte å vokse prestekrager nede i hagen...
mye som dukker frem etterhvert som jeg får luket litt:o)

 

Vaskeskapet hadde mannen til nattbord da han var liten og jeg
tror det er en onkel av faren som har laget dette..
Det står TN 33 bak, så det er noen år gammelt:)

 

På kabeltrommelen står et fat med lysglass, litt tørket lavendel
fra i fjor og et Norgesglass med 3 Rhododendron blomster. Rhododendroen
plantet jeg for 2 år siden, og i år er det første gang den blomstrer med 
11 blomsterklaser - et herlig syn:)
Har også en i rødrosa ved hagedammen som i år kom med 2 blomster:)
 
Sommerskoene står klar til bruk:)) venter bare på varmen.......
I dag har vi hatt mer skyer enn sol og fortsatt kald vind..

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FLOTT KVELD !!

5 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Da jeg leste overskriften på innlegget ditt trodde jeg det betydde andre ting :) Men nå skjønner jeg at jeg tenkte feil. Koselig!

Tino sa...

Så fint du har det på soverommet også! Gøy med litt forandring :-)
Klem T

Gårdsjenta sa...

Så koselig det var her :)

Fint å kunne ta med seg litt blomster inn, særlig når det er såpass kaldt ute av man egentlig ikke orker sitte der så mye, i regn og vind :)

Eli's lille rede sa...

Koselige bilder! Skulle gjerne hatt blomster på soverommet, men kattene mine eeeelsker blomster;) Tenk å ha så mange forskjellige blomster voksende vilt ute, da. Har stort sett bare løvetann her, jeg....liker ikke gult!

Godt å høre at pakken kom frem, og at du likte den! Takk for fine ord og skrytebilde:))

Ha en fin fredag og sommerdag!

Klem fra Eli:)

Mor Inger`s hus sa...

Morsom overskrift - he,he...
Koselig soveromspynt, og kanskje den utløser flere sprell :-)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...