mandag 25. juni 2012

Lysposer .... så, over til været:)))

 

I dag har jeg sydd lysposesett:)
Laget en telyspose tidligere, men den er ute i hagestua........og på den
sydde jeg på en lomme til fyrstikkeske eller lighter..

I dag ble det en " stor " pose til telys og en liten til fyrstikkesker eller/og lighter.
Jeg var nok litt for ivrig.....for jeg jobbet fortere enn hue klarte å henge med:))
og da blir det som det blir:o)
Men til husbruk går det meste an - en stund:))

Feilen var motivet på den lille posen....jeg var flink å plassere det
på midten, men tenkte jo ikke på at stoffet skulle legges dobbelt.... og dermed
kom motivet på den ene siden:)))

Og den store posen synes jeg ble litt " for mye av det gode " 
av blonder, når den var ferdig:o)

 

Når jeg først skulle printe ut foto med sitat....printet jeg like godt ut
flere......og tenkte at jeg måtte prøve en gang til på disse posene..
Og det ble 3 stk som jeg ble såååå fornøyd med:))
Men, nå har jeg jo lysposer til meg selv.......så derfor la jeg de nye
- og om de faller i smak, blir det nok flere av disse..... alltid spennende
med nye ting:)

 

Så litt vær:))

Da jeg kom opp fra hobbyrommet (i kjelleren) så det slik ut sett
fra stuevinduet.....
Jeg ble fasinert av skydekke på himmelen....Her i Vågsbygd som ligger
vest for Kr.Sand var det sol og bllå himmel, mens øst for byen plasket det ned:))

 

Men...... den blå himmelen forsvant litt og litt og tordenværet lå rett
over huset.......
Hørte buldringen men så ingenting lyn.... sjekket lynradaren som står i
nærheten av Kr.Sand og det var da bare 5 lyn nedslag.....
HER kan du se om det er tordenvær på vei mot deg:)) om du bor sør fra ca midten
av Norge....Sverige eller i Danmark:)

 

Fikk også et lite glimt av regnbuen over Odderøya:)
- før det hele var over og den blå himmelen kom tilbake......med noen
få skyer på seg:o)))

ØNSKER DERE ALLE SOM ER INNOM EN NYDELIG KVELD !!

3 kommentarer:

Hulda sa...

En spennende værtype, med andre ord. ;) Fine bilder av både tordenskyer og regnbue. Likte så godt lysposene dine også.

Tovepia sa...

Jøje mæ for en himmel:))
Nydelige lysposer!!..nå må du ikke finne på noe mer, for jeg fristes såå lett, og har fått de nydeligste poseposer i hus:)
Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

Tino sa...

Flotte lysposer! Her skifter været hvert 5.minutt, jeg rekker akkurat å få ut uteputene før jeg må rydde de inn igjen ;-) Norsk sommer med andre ord.
Ha en fin kveld!
Klem t

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...