torsdag 28. juni 2012

Nålepute på glass:))

 

En " enkel" nålepute montert på et glass som en kan oppbevare
trådsnellene i:)
Har laget en lignende tidligere men da brukte jeg 
et høyt glass........

 

Dette synes jeg har mer den rette størrelsen for mitt bruk:)))
Lokket ble sprayet hvitt, så limte jeg på en "ball" og over la jeg litt
blondestoff og til slutt knyttet jeg et bånd rundt....
På " hatten" har jeg knappenåler og en synål inntil videre:)))

 

Før jeg lagde den nåleputen på glass, lagde jeg denne........
Denne er laget av papp ellers samme greia som den andre:))
men her er blondestoffet limt fast på undersiden.....
Denne skal bli min nye " sidekamerat" ved symaskinen:)))

 

Egentlig holder jeg på lage nye forsyninger av det jeg selger mest
av på bloggbutikken min og som går ganske fort og lage....men alltid
moro å lage nye ting........

 

Her er min nye " arbeidsplass":)
Deilig å ha et stort rom til rotet mitt og en gammel traver til symaskin
som alltid står klar til bruk:o)

 

I det siste har jeg laget mye med hvitt stoff, blonder og vintagemotiv.....
Nå begynner jeg å bevege meg inn i den sommerlige skalaen:))))
- men det skal du få se senere - for dette ligger til tørk enda:o))

HA EN FIN FIN DAG ALLE DERE SOM TITTER INNOM !!
 

4 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Hei Janne!
Takk for koselig hilsen hos meg!
Litt "meg tid" er virkelig gull verdt ;)
Så mye fint du lager!
Gøy å ha noe å holde på med, og kjekt når du har et eget rom til det!
Kos deg med pusleriene dine :)
Klem

MittLilleHjerte sa...

Så koselig blogg du har:)
Og nåleputa di var kjempeskjønn:)
Slenger meg på og følger deg gjerne videre:)
Ha en fin kveld videre!
Klem fra Janne

Lonni´s verden sa...

Det er en virkelig fin nålepude. Du er så god til at finde på nye ting.
God aften til dig.
Kh Lonni

Anne N. sa...

Heisann igjen Janne :O)
herlige saker du lager, det glasset er supert.
Jeg holder også på med slike "pose-poser" de har jeg solgt mange av, men ikke fått inn i "butikken" min, hehe.

Klart du kan linke til Krambua mi, jeg linker gjerne til shoppen din også.

Ha ei kjempefin helg du :)
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...