lørdag 23. juni 2012

Nei Janne, dette ble ikke bra........

 

......... men nå har jeg prøvd og prøvd 3 ganger:))
- og jeg tror jeg lar det være med dette, da jeg lever opp til et godt
sitat som lyder:

Hvis du ikke lykkes første gang, prøv igjen.
Prøv enda en gang, og så kan du gi deg.
Det er ikke noen grunn til å dumme seg helt ut.

 

Jeg fikk en bestilling på et putetrekk som skulle bli noe ala dette:))
Fikk tilsendt et mini mini bilde på msn.......og jeg med en mobiltlf som
har gått ut på dato for mange år siden, var det ikke lett:))
 men med noen små forklaringer, tror jeg det skulle se sånn ut.......
- med engler og Fader Vår.....

Så kjære Janne, det blir ingen flere muligheter -
take it or leave it:))

 

Og hvis du har veldig lyst til å ha noe trekkplaster til lørdag 30.juni
så kan du spe på med denne - sånn på lur :o)))

Nå er alle bestillingene jeg har fått sendt med posten, og nå er jeg i gang
med å kreativitere litt:))
og selvfølgelig lage opp litt ekstra til bloggbutikken min - enkelte
ting fyker like fort ut som vinden blåser i skrivende stund:))

St.Hans bålet i kveld blir nok fra vedovnen i stua:))
ikke det at det er sååå kaldt, men er ikke langt unna, så er det jo
St.Hans aften, og da må en jo ha litt bål:o)

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!

6 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Du lager så mye fint :)

Jeg har prøvd meg på å sy putetrekk, ganske fornøyd med at jeg fikk det til! :D

Kunne nesten fyrt her også, og ute høljer det, så noe bål blir det dårlig med..

Edny sine puslerier sa...

Men dette er vel bra? Ser veldig fint ut for meg i alle fall;) Og koselig med et lite innebål også. Vi har det også veldig rolig, -bare litt grilling og avslapning. Vurderte å fyre for bålet sin del, men nå er været så strålende at det får bare vente;)

liven sa...

Ikke rart sakene fyker ut....så mye fint...og fristende :)

Ingrid Louise sa...

Synes dette så kjempefint ut!! Du er superflink!!
God søndag til deg,klm ingrid l

Tino sa...

Synes det ser helt perfekt ut!
Håper du hadde en fin feiring i går
Vi hadde surt og kaldt vær med regn her i går, så det ble feiret mest innendørs ;-)
Fin søndag til deg :-)
Klem T

Anonym sa...

tusen takk,kjære svigerinne.jeg tar det:):):):)
bare ta det med opp på hytta;)

hilsen Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...