lørdag 16. juni 2012

Ny pose-pose og litt påfyll:)

 

I dag har jeg laget en pose-pose i "samme serie" som telysposen.
Synes fargene, teksten og vintage bilde ble så fint:)

 

Har lagt den ut i bloggbutikken min HER.

 

Har fått en del bestillinger på disse posene, så i dag ble
det påfyll:))
" telysposene" ligger i bloggbutikken HER.

I bloggbutikken finner du også lysglass i " samme serie" HER.
Ellers så er jeg tom for enkelte putetrekk - men ny ladning er under arbeid:))

Dagens reklame for meg selv hihi:))
Nå blir det en tur rundt i blogglandia..........
Ha en fin fin lørdagskveld!

9 kommentarer:

Sologbolig sa...

Nydelige både pose-poser og telys-poser. Du er kreativ. Ha ein fin lørdagskveld.

Marits Hverdagsgleder sa...

Du er så utrolig flink, Janne. Skjønner ikke hvordan du rekker å lage alt jeg.

Gunn sa...

De var kjempe lekre, du er uttrolig kreativ og flink, ha en fin kveld.

LadyLaLaura sa...

Rett og slett nydelig! Jeg har sendt deg en liten mail ;) Takk for tipset om "stanga" Dette skal testes ut ja :) tror det kan bli bra det der.
Ha en fortsatt fin helg! Nattaklem fra meg

hill`s interiørblogg sa...

Alt du lager er bare såååå nydelig. Hvor henter du all tiden fra... Får ikke gjort en brøkdel i forhold til deg og likevel har jeg ikke nok timer i døgnet...
Ha en flott søndag.
Klem fra Hill-Iren

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så kjekt at Tovepia anbefalte besøk på denne bloggen!! Så nydelige ting du syr. Jeg elsker å lage nye ting av gamle tekstiler. Her var det mange nye idéer å hente!

Ha en strålende søndag!
(la meg til som følger)

Mor Inger`s hus sa...

Så flotte ting du lager. De posene er jo helt toppers.

Ha ei fin uke :)
Klem

Underberget sa...

Kjempesøte poser! Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld og god ny uke:-)

lavendel mio sa...

Så rålekre poser du har laget!
Ja, du er bare så kreativ og flink:)
Ha en fin uke, klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...