fredag 15. juni 2012

Nydelig start på en dag som ble bedre og bedre:))

 

Bilde er tatt kl 04.40:))) en nydelig soloppgang fikk jeg med
meg i dag - før jeg la meg hihi:)
( pleier jo aldri stå opp sååå tidlig frivillig:)) )

Solen var fremme en god stund før skyene la seg over bygda.......
men den kom frem igjen utover dagen..

Men det som ble bedre og bedre med dagen, var at bestillinger har
tikket inn jevnt og trutt:))
Den siste " telysposen " jeg lagde var visst veldig populær - og idag har
jeg pakket og pakket og sendt varer rundt " hele" landet:))

 

Jeg hadde meg 5 min. og tok turen rundt huset med
macro objektivet.......
Utrolig mye en oppdager da, som denne baby gresshoppa - skulle
bare ta bilde av blomsten jeg, og så fikk jeg øye på denne
lille karen i objektivet:))

Nå i kveldinga har vi vært på sykehuset og besøkt en slektning av mannen...
og jeg hadde med en bukett med roser......
- det enkle er ofte det beste, men i dette tilfellet var det stikk motsatt
for pasienten var visst VELDIG allergisk mot blomster....

 

Han mente at det beste var om jeg pyntet opp hjemme med denne
buketten......så dette ble jo litt leit da..men men.

 

Nå pynter den opp i heimen her:))
Vasen er arv etter min mor og står egentlig alltid i skapet
pga gullet som er på den - noe jeg ikke liker, men rosene sto veldig
fint i den, så det får gå for denne gang:)))

I skrivende stund har det begynnt å regne........og de har meldt
skikkelig plaskvær i natt og i morgen, så da får jeg
 kose meg inne - igjen:))

GOD HELG TIL DERE ALLE !!
 

3 kommentarer:

Hulda sa...

Ser herlig ut på bildene dine. :) Vakker soloppgang. Her nord har det regna i dag, men nå er det blå himmel, og vi er lovet godvær i helga. :)

Man tager hva man haver sa...

Fantastiske bilder, hmmm tror jeg må få meg macroobjektiv. :) Så gøy da at salget går så det suser. Uff tenk å være så allergisk at man ikke kan ha blomster i hus, håper det aldri skjer meg.

Ja regnet skal visst komme i morgen, skal nå bli litt godt og, bare det har vett til å stoppe en gang.

Klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Så kjempefine bilder!!

Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...