onsdag 6. juni 2012

Solur....

 

Igjen blir det bilder fra hyttelivet:)

Nede ved vannet lagde jeg et solur for en del år siden...med tall fra
9 til 1/2 9 som er malt på steiner.
Nesten 12 timer med sol har vi på hytta om den er
fremme da:o)
( hmm, har ikke sjekket om sola treffer soluret mitt før 9 for
enten sover jeg da eller så våkner jeg veldig tidlig av at regnet plasker ned:))

 

En beverpinne fungerer som viser...
Sist helg fikk jeg luket litt i klokka....og sjekket i ny og ne om alle tallene
satt på riktig plass:)
Litt justering måtte til på 10 tallet for her er klokka 10 over 10:)

Været skiftet fort da vi var på hytta sist...jeg kikket ut og det var blå himmel
så jeg gikk ned for å ta bilde av soluret...

 

og da jeg kom ned forsvant sola bak ei sky og mens jeg ventet på at
viseren i klokka kunne ses - begynte det å regne og rett bak
regnskyen kom det ei sky med snø...heldigvis varte det bare noen minutter
så jeg fikk et bilde av soluret med sol på:))

( mulig 2 eller 3 av ringene på vannet er fra en fisk som har hoppet:o) 
for det er en del ørret og bekkerøye her:))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!
( har fått pakke i posten i dag igjen, så nå gleder jeg meg sååå til å åpne:) )

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Du verden hvor stilig dette soluret var!!

Tino sa...

Så stilig ur du har laget!
Klem T

Janne sa...

Dette soluret husker jeg fra ifjor, ja- utrolig flott!!
Hva du får til du:))

Du, så kjekt at du vil linke til min nettbutikk på din nettbutikk! Takker og bukker for det! Og da vil jo jeg gjerne gjøre det samme for deg! Om det er ok??:) Blir på bloggen da:)

Håper det dunker mindre i tommelen din idag, og at du slipper å sy..??
God bedring fortsatt!

Klem Janne:)

i Vinduskarmen sa...

KULT! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...