onsdag 20. juni 2012

Sommermarked i Åseral

 

Fikk et spørsmål fra niesen min om jeg kunne reklamere litt
for sommermarkedet som hun er med å arrangerer......... og det vil
jeg jo mer enn gjerne:))

Lørdag 30. juni fra kl. 12 - 16.30 blir det sommermarked utenfor
Lordens Kro i Åseral sentrum.
Salgsbodene kan tilby håndarbeid, interiør, smykker, tupperware m.m.

 
Kl. 17 blir det basar inne på Lordens Kro med flotte gevinster !
Klikk på bilde over for mer info.

Den årlige bygdeutstilling åpner samme dag:))

 

Finner du ingenting ved salgsbodene - kan det kansje dukke
opp noe annet:o))

Niesen min har også en blogg - " Fruen på Hellåsen " så ta gjerne turen
innom henne:)

Da er det bare igjen å si:
HJERTELIG VELKOMMEN TIL SOMMERMARKED I ÅSERAL

 
 

3 kommentarer:

Tino sa...

Så spennende da, altfor langt borte for meg dessverre.
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Tovepia sa...

Skulle gjerne tatt en tur dit;)
Sendt deg en mail igjen, jeg:)
Ha en finfin dag videre, klem fra meg;)

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

det hørtes midt i blinken ut, men jeg bor nok litt vel langt unna! Håper arrangementet blir en suksess.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...