lørdag 9. juni 2012

Vinneren på min hurtig give-away.........

 

Da har Random.org. trukket ut vinneren som får en vimpelrekke og
blandt de 28 som var med..
ble det nr. 6 som er Berit med bloggen Underberget..
Gratulerer !! 
Send meg adressen din Berit:)

Til dere som ikke ble trukket ut, blir det snart nye muligheter...
Til mandag 11.juni har jeg vært 5 år på nett..
og det skal feires:))
 
Startet min første hjemmeside " fam.nesland.net" 11.6-2007 gjennom
"JustMake" men i feb.09 gikk jeg over til " Wordpress" og nettadr.
ble da " fam2.nesland.net" ( jannes foto)
Da slettet jeg alt det gamle, og startet med "blanke ark"
Men noe av det gamle havnet ut på enda en fotoside:)) - en side jeg
nesten har glemt:o)))
Du kan klikke på linkene om du har lyst å se:))

Vel vel, ny give-away kommer jeg tilbake til og i samme
slengen tenkte jeg å ha SALG på shoppen min også:o)))

HA EN SUPERFLOTT LØRDAGSKVELD DERE !!

5 kommentarer:

Janne sa...

Neeeei...gikk glipp av den.. :( usj, det var kjedelig, men da får jeg henge meg på neste!!:))

Ønsker deg en fiiin lørdagskveld!
StorStor klem til deg Jannemor:))

Tovepia sa...

Grattis til vinner! Godt jeg har bestilt meg en vimpelrekke:O)
Nattaklem fra meg;)

Ingrid Andrea sa...

Gratulerer heldige Berit:))

loftkroken sa...

Så kjekt Berit vant :))
Flott Give Away

Sommer klemmer

Dordis kreative glede sa...

Gratulerer med 5års jubileet. Du er utrolig produktiv både med blogging og kreative sysler :) Fortsatt fin helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...