fredag 20. juli 2012

Bare en snartur innom..............

 

Hei og god fredag!

I dag har vi DET nydelige været.......og jeg tok med meg staffeli, sparkel
og maling ut på terrassen og satte igang:)))
Skal ikke klage, men det ble for varmt og sitte stille og tenke samtidig, så maleriet
ble langt fra ferdig - men det er jo en begynnelse:))

 

Det blir nok bedre å sitte her.........svalt og godt:)
Har et bittelite rom på hobbyrommet som jeg har rigget meg for den slags
maleprosjekter:)

 

Ellers så skjer det litt av quart kan en si:))
I gårkveld måtte vi opp i akutten å sjekke om det (igjen) var en av våre
som ble fraktet hit.........
Hørte på " næradioen " at ambulansen hentet en, og vi tenkte vårt..
og joda, han var i "trygge" hender igjen.)
Vi vet jo hva som er galt, men ingenting å gjøre før operasjonen på riksen i august..
Så vi begynner å bli temmelig utålmodige nå på ventingen...men men.

 

Så må jeg bare skryte litt:)))
Salget på bloggbutikken min går så det suser.....og jeg har nesten
ikke tid til å tenke nytt:o)
Men bare nesten......for i går på dagen måtte jeg bare lage noe
uten engler:)))
og det ble pose-poser og putetrekk som nå ligger på bloggbutikken min:)

Vel, dette ble litt lengere enn en snartur innom:))
ØNSKER DERE ALLE EN GOD HELG OG FORTSATT
GOD FERIE TIL DERE SOM HAR DET !

7 kommentarer:

Karin sa...

Hallo Janne
Var innom deg for litt siden, men så ringte tlf. Det var et skikkelig flott bilde du har malt her.
Den rene kunstneren du jo.
Kanskje den neste Picasso?
Ha en knuppers helg med masse sol.
Stor klems fra meg

Tovepia sa...

Huff, det med ambulansen hørtes ikke særlig hyggelig ut..
Du er en sann kunstner, imponert over alle dine kreasjoner!
Jeg begynner å bli skikkelig værsjuk, for det meldes regn hele neste uke, kan ikke huske en så ille sommer.
Kos deg hele helga, klem fra meg;)

Dagens Interiør sa...

Nydelig bilde! Er det du som har lagd det øverste også?:)

Ann-Jorun sa...

Flott og inspirerende blogg du har. Spennende å følge med.
Ha en god helg.

Edny sine puslerier sa...

Så flott bilde! Og gratulerer med godt salg! Det er jo kjempekjekt, -og jeg er ikke overrasket, for du lager så mye fint;)
Men det er ikke kjekt at man skal høre på radioen, og så forstå at det sikkert er noe med sine! Det nærmer seg heldigvis august for dere da;)

Mor Inger`s hus sa...

Skikkelig flittig-Lise du.
Og så gøy at bloggbutikken selger godt.

Ha ei fin helg.

:) Inger

Dordis kreative glede sa...

Ikke rart du selger bra fra bloggbutikken; du lager så mye fint!! Blir inspirert hver gang jeg besøker bloggen din :) men med været i sommer blir det mer oppussing enn kreative sysler. Ønsker deg en fin helg, uten flere sykehusbesøk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...