mandag 16. juli 2012

Bursdag, skilt & tavleproduksjon........

 

En herlig helg er over med bursdagsfeiring på søndag for barnebarnet
vårt som ble 3 år.
- og bestemor (jeg) som er inne i en tavleproduksjon.......måtte jo
kjøpe ei stor tavle til henne:))
Det er jo sååååå moro å skrive eller tegne om at og om at:o)))

 

Jeg er i en slags feriemodus........og koser meg med mine kreativiteter:o)))
Nå blogger jeg litt mens jeg venter på limpistolen........

Lørdag lagde jeg mange treskilt og tavler - begynner å få skikkelig
dreisen på dette:)))
-og det er sååå moro - ingen blir 100% like, og det er det som er så bra
med det håndlagde....

Har tidligere laget tavler med naturblonder, så denne gang ble det noen
med hvite blonder..
Tavlene ligger i bloggbutikken HER, og skiltene finner du HER.

Da tror jeg limpistolen er klar til bruk:)))
Ha en fin fin dag dere!!

3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer med overstått 3 års-dag til barnebarnet... flotte bilder:)
Så nydelige skilt... ønsk ønsk!!:)

Ønsker deg en flott og kreativ ny uke:)
Klem Marianne

Dronninghuset sa...

hei,
så dyktig du er. kjempeflink.
må vel bestille noen skilt om litt, tror jeg.
må bare fortelle deg at nå er vi blitt besteforeldre for aller første gang - OG DET til en liten prinsesse. alldeles herlig! nydelig jente. og moro for oss da som har sønner selv.

om du vil se henne har hun fått eget innlegg på bloggen min...
må jo det!

bestemorklem fra

TOVE

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer so mykje med overstått 3 år`s dag til barnebarnet ditt!!!

Skjønne skilt du lager♥Må inn å kike;)

Ønsker deg ein fin dag:)

Klem frå Mette.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...