mandag 23. juli 2012

Det " sorte får " i flokken:)))

 

I dag har det virkelig tatt av med hekleriene:)) 
Ja, ble nesten litt lei av den hvite fargen, så måtte få inn et " sort får "
i flokken:)))

 

Her regner det jevnt og trutt, og det er bare å finne på noe innendørs:)
- er jo en stund siden jeg heklet, og nå som jeg har laget meg
en egen oppskrift som ble superbra (etter min mening) til lysglass - er det
bare å fortsette:))

 

På regnværsdager er det også fort gjort og sette seg med
dataen........og bestille ting å tang på nett:))
Og det har jeg gjort i dag:)) - noe som skal på disse lysglassene bl.a:)

 

Oppskriften min hihi:)))
Tok litt tid før jeg skjønte noe av dette selv:o))
Må også nevne at jeg egentlig ikke kan hekle - men staver og luftmasker
er jeg ( blitt veldig ) god på:)) 
Og for ikke lenge siden lærte jeg forskjellen på fastmaske 
og kjedemaske hihi:))

Ellers i dag har vi vært innom sykehuset igjen..........
Ambulansen hentet sønnen i gårkveld, så der ligger han... ny MR i morra for
å sjekke om det har forverret seg veldig - og kansje det er håp
om å få han til Oslo før tiden..
Jeg får " gape " høyt, for det er jo slik det er for tiden at de som
gaper høyest får raskest hjelp:))
( eller legene blir lei av gnålet hihi )

HA EN FIN KVELD DERE !!

7 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Søte lyslykter du hekler :) Jeg har ikke heklet siden i vinter.. men det regner i strie strømmer her også, så det blir vel at jeg må hekle jeg også etterhvert. Tullesommer som vi har! Håper det går bra med sønnen din og at han får den hjelpen han trenger! Ha en fin-fin kveld videre :) klem fra meg

Edny sine puslerier sa...

Klart du kan å hekle, når du kan disse maskene, og i tillegg har den produksjonen!! Kjempefine lykter;) Lykke til med sønnen! Så bra du greier å konsentrere deg om arbeidet når det er så mye trasigt. Klem;)

Tovepia sa...

Skal ikke være lenge borte før du har laget de lekreste saker:)) Ja men, da kan du jo hekle!!..er jo ikke mer med det enn det du nevner..
Godt med litt sorte får innimellom;)
Huff, jeg føler med deg ang sønnen din..rop høyt!!
Klem fra mæ;)

Karin sa...

Hallo gamle venn.
Må bare si: Stilig.
Er utrolig masse fine ideer i det lille hodet ditt. hi,hi.
Ha en knuppers uke.
Klems Karin

Eli's lille rede sa...

De er så fine de lyslyktene du hekler, Janne! Ja, noe må man jo finne på i dette sommerværet! Vanskelig med blomster ute også, de drukner eller råtner på rot! Men uansett regn, jeg går/løper hver eneste dag, og resultatene har begynt å komme. Det hadde kanskje ikke vært så lett hvis det var knallvarmt, så ikke så gæærnt at det ikke er godt for noe. Neste sommer er jeg slank.......eh det kommer jo en vinter og jul imellom, da...med masse god mat;)
Ha en toppers dag!
Ps. JA rop så høyt du kan. Krysse fingrene for sønnen!

Klem fra Eli:)

Tino sa...

Så effektiv du er, kjempesøte lyslykter. Reklamerer litt for deg i dag, var så fornøyd med det jeg bestilte!
Ha en fin dag!
Klem T

1001ting sa...

Regnet er da godt for noe, der blir produsert mye...innendørs. "Glasskjolene" dine var utrolig fine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...