torsdag 12. juli 2012

Engleposer og himmelsk himmel:))

 

Sent i gårkveld forvandlet himmelen seg til nydelige
skyer med noen "røde" dotter her og der.......og plutselig fikk jeg en idè:)
- skal ikke mer til:o))
Bilde over er ikke redigert, bare forminsket, men brukte iso 400.....

 

Her ser dere et lite skimt av idèen jeg fikk:)) Nå ligger det til
tørk for å si det sånn:))
- så om dette blir bra, skal jeg vise dere senere..

 

Her er engleposene som ble til i dag............
Det hele startet med at jeg ville lage en krittpose i hvitt stoff og da
skrive en tekst på med tekstiltusjen......

Men da jeg skulle sjekke om jeg hadde litt restestoff igjen.........gikk øynene
bort på kurven med de ferdig limte serviettmotivene.....og plutselig
ble det forandring i den planen hihi:)

Men........(jeg er et merkelig vesen kansje)  det ble kun 1 som ble perfekt.
så hva jeg skal gjøre med de andre 2 blir verre....kan jo ikke gi bort noe som jeg
ikke liker.....bortsett fra til Fretex - kansje:)

 

Ja, du så det nok du også, for det er den til høyre:))
- har lagt de etter rekkefølgen som jeg lagde de i:) så her
ble det " alle gode ting er tre ".

 

På den siste husket jeg å sy på en hempe også:))
i tilfelle den vil henge litt:)

Da ble det en englepose til krittene:))
- må nok lage flere for jeg har tavle på kjøkkenet, i gangen og ute ved
ytterdøra:)
Og hver gang jeg skal skrive (ikke ofte) leter jeg etter
 pakken med kritt...

Ellers i dag har jeg brukt en del tid på telefonen.......opptatt opptatt opptatt..grr:)
Tenkte rett og slett og prøve å slå to fluer (les sønner) i et smekk:)))
Den ene skal til Radium 22 aug. og den andre på Rikshospitalet 21 aug. - og utover.
Så da jeg endelig kom frem på telefonen ordnet det seg sååå bra atte:)
Han som skal på Riksen skulle ikke gjøre noe viktig før kl 08 den 22, så da reiser
vi innover på natta......det er jo 33 mil, så vi må regne med 3,5 - 4 timer:)))

Så har jeg vært på posten og sendt av gårde de siste bestillingene fra shoppen min:)
og nå skal jeg lage middag.......En har bestilt svinestek og to har bestilt
fårikål hihi, så da måtte Fjordland trå til:o)))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!

6 kommentarer:

sigrid sa...

Kjempefint!

Og med det bilete burde du delta på Petunia si utfordring Himmelsk!

loftkroken sa...

Helt herlig ♥ Du er såå kreativ og full av ide'er :)) Kjempeflink er du
Nydelige poser ♥

Benteklem

Janne sa...

Sigrid.. Jeg bidrar med et annet bilde hos Petunia fra foto siden min:))

http://fam2.nesland.net/2012/07/12/himmelsk-93/

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Herlige bilder !!
Kameraet takkler du like bra som symaskinen, og hva er ikke bedre enn å koble de to sammen :)))
Pakken fra deg, fikk jeg i posten i går...
O' Lykke !!!
Herlig putetrekk asså !!!
Det har foreløpig fått plass i en kurvstol på mitt nyoppussede soverom i 2. etg :))) + lysglasset + taggsen + en englepose med t-lys i :)))
Takk for at du bidrar med interiør detaljer her hos meg :)))
Må nok ha inn en ny bestilling om ikke så alt for lenge :)

Ha en super kveld Janne
Klem Heidi

1001ting sa...

Søte engleposer.

Tino sa...

Nydelige poser! Så kjekt at det passet med begge sykehustimene når dere først må reise så langt.
Jeg må ta en tur innom shoppen din snart, så mye fint du har laget i det siste.
Ps, får masse skryt for puten!
God helg til deg:-)
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...