onsdag 4. juli 2012

Giveaway`n.......:))

 

Dette håper jeg ikke blir vanskelig og lese:))

Den første som klarte og lese første linje + hele "brevet" var Elise med
Du fortjener virkelig å vinne!
Gratulerer!!

Så tok jeg meg en nærmere titt i kurven jeg har med " gi bort " og så at jeg hadde
3 like skilt " velkommen" så da måtte jeg få hjelp av Random......

Tro det eller ei Marit, men her ser du iallefall
hva som står:))

 

- måtte jo vise deg dette:)

Den 3. og siste ble...........Heidi med bloggen
Gratulerer!!

Alle 3 får det som er på bilde:)
Bare send meg adressen deres, så skal jeg få sendt gavene så fort jeg kan.

Til dere som ikke vant - er det bare å si: følg med, for snart blir det en til
mini eller stor giveaway:)))

HA EN FIN FIN KVELD ALLE SAMMEN !!


6 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Hei Janne!
Helt utrolig!!! Tusen, tusen takk! Så utrolig heldig jeg er, som har vunnet disse flotte tingene :)
Me like :)

Sender deg adr. på mail :)
Klemmer

Elise sa...

Så flott at jeg vant på din give away, tusen takk:) Jeg sender deg adressen min på mail. Ha en riktig fin kveld videre:)
Klem fra meg

salige lavendel sa...

Gratulerer de heldige vinnerne, det var fine gaver de får!

Janne sa...

Grattis til heldige vinnere!:)

Gleder meg til en ny sjangse byr seg, så moro med give away hos deg:))
Ps, har blitt inspirert i dag, sjekk ut puten jeg har laget(innlegg i morgen)

Kleeem!:))

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Juhuuuu :)))))
Å vinne inne hos min favorittblogg er ikke dumt :)))
Tusen tusen takk Janne !!
Har du adressen min etter bestillingen du fikk inn ??
Gi en lyd hvis ikke, så sender jeg den på mail :)

God natt til deg som tar natten til hjelp i dine kreativiteter :)))
Jeg har malerprosjekt på gang i morgen, så jeg får vel hoppe i kassen :))

Klem heidi

Antje sa...

Så artig :)
gratulerer til alle vinnerne !!
Tusen takk for koselig kommentar og følger i bloggen min,

ønsker deg en strålende dag i sør !!
klem fra Antje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...