lørdag 21. juli 2012

Hage & Hobby:)))

 

Hei og god lørdagskveld!

I dag startet dagen med en liten " opprydding" på hobbyrommet
mitt, og jeg fant et nydelig blårutete stoff som var et impulskjøp fra tidlig
i mai......så det ble klippet opp.........før vi satte kursen
til eldstemann for å hjelpe til litt i hagen..

Mens mannfolka fjernet " veggen" med eføy og kvernet en del av det opp
- gikk jeg løs på et av blomsterbedene ved inngangspartiet... (øverste bilder)
Gjenstår å legge ny fiberduk og pyntebark over...

En liten babyfrosk som sikkert har kosa seg nedi  "jungelen"
så litt fortumlet ut, og verre skulle det bli da jeg MÅTTE ta noen
bilder av den - før jeg satte den ned på plenen bak huset.....

 

Da vi kom hjem sydde jeg ferdig det som jeg klippet opp.........og
det ble et putetrekk, en pose-pose og en oppbevaringspose:))
Dette finner du i bloggbutikken min....

Har klippet opp til " et sett " til, så det skal jeg sy nå........og om det
blir vellykket, vil det nok komme ut på shoppen:)))

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Har vært litt
dårlig med å ta et retur besøk, men " bedre sent enn aldri " :))

HA EN FIN LØRDAGSKVELD !!



4 kommentarer:

Janne sa...

Flink du er:))
Måtte skrolle meg nedover bloggen din for å sjekke det jeg har gått glipp av i det siste (hvorfor kan du lese om hos meg;))

Så gøy !! at bloggebutikken din går så bra, det fortjener du, vennen!:)

God klem:))

Mor Inger`s hus sa...

Du lager så mye fint og disse blåsakene liker jeg veldig godt :)

Takk for koselig kommentarer hos meg, og fortsatt god helg.

:)Inger

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Nydelig farge og harmoniske ruter :) Du er så flink..

Personlig er jeg livredd frosker, så hadde jeg funnet en frosk ville det hvertfall ikke blitt noe bilde. Hehe.

Dagens Interiør sa...

Så nydelig! Synes du lager så mye fint :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...