søndag 22. juli 2012

Hampsnøre & sateng = lyslykt

 

I dag har jeg laget meg et par lyslykter.......den første av hampsnøre og
idè/oppskrift som bare finnes i midt hode:o)))
Synes det er fint å blande det røffe med det elegante, så den fikk
satengbånd til pynt..

 

Når den var ferdig begynnte det å skye på og regndråpene lot ikke
vente på seg........så nå har jeg tent lys i den:))

 

Den andre heklet jeg i 100% ull:)) - til en kjølig sommerkveld:o)
- som vi har mer enn nok av:)
Oppskriften ble til mens jeg holdt på, og denne gangen skrev jeg ned hva
jeg gjorde for hver omgang - og jeg ble sååå fornøyd med den, at nr.2
er i anmarsj.)

 

Det jeg ble mest fornøyd med var den siste omgangen:))
og med det mønsteret som er i lysglasset, ble det ekstra fint med lys i..

 

Nå står de og lyser så fint på fatet på kabeltrommel bordet mitt
som jeg har til hjørnebord i stua:))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!
 

8 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Så søøøte :D Heldig du som kan å hekle :)
Ha en flott dag

Eli's lille rede sa...

Så flotte lyslykter! Likte spesielt godt den i hamp. Ha en fin søndagskveld!

Klem fra Eli:)

Anna Berit sa...

Så søde lyslygter, du har lavet. Jeg kan også meget godt lide kombinationen af lidt råt med noget fint. Klem. Anna Berit

Britt Kristin sa...

Nydelige......

Ta en titt innom bloggen min finner du enb Giveaway der..

Ha en fin kveld..

Britt

Arlens boblebad sa...

Knallfine lykter du har laget!
Klem Linn

Sologbolig sa...

Så koselige løkter. Ha ein fin kveld.

Frk.Kopstad sa...

De var skikkelig søte!

Tino sa...

Så søte,, og så dekorative de ble på lysfatet!
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...