tirsdag 3. juli 2012

Herlige og uforståelige tekster:))

 

Heisann:)

I dag har jeg virkelig kosa meg ved kjøkkenbenken.........og det
har ikke vært noen form for noe spiselig jeg har laget:))
Nei, jeg har lekt meg med redigeringsprogram, laserprinteren og
en dæsj "krem".

Her har jeg nettopp printet ut et nytt ark med en nesten uforståelig
tekst på:)) Den første jeg lagde har jeg festet på zinkbøtta som
du skimter litt av oppe til venstre..

 

......og etter en stund ser zinkbøtta slik ut:)
Teksten er i grunnen leselig om en har tålmodighet og god tid
til å lese:))

 

Jeg elsker tekster i alle slags former.....både de som er leselige
og de som er helt uleselige:))
Og denne teksten minner meg om et sitat jeg har på et av mine bilder
på fotobloggen som lyder:

" Når det gjelder
moderne malerier
er det ofte bare
signaturen som er forståelig " 

 

Jeg har også laget et metallskilt som er
 litt mer forståelig:))

" Faith makes things possible not easy "

 

Metallplaten er kjøpt på Biltema, og mannen som har kjøpt seg
en plasmabrenner fikk i oppdrag og skjære noen biter
til meg:))
Fremsiden sprayet jeg hvit før jeg festet arket med tekst på.....og et bor
for metall er et must:))

 

I gårkveld lagde jeg disse små skiltene.....Her skal det testes
og tekstes:)) i alle bauer og kanter.

Så til slutt hadde jeg tenkt å ha en spørrekonkurranse..........
om det er noen som kan lese det som står på første linje i bilde under??

 

Hadde vært veldig moro om noen klarte det........men så har jeg tenkt
litt til.......så derfor vil jeg ha en mini-hurtig-giveaway igjen:))
uansett om det er noen som klarer det eller ei.......
Men det hadde fremdeles vært moro å sett om noen klarte det hihi:))

 

Dette er premien til den som legger igjen en kommentar og som
blir trukket ut....
Jeg trekker i morgenkveld kl. 20.00:))
( dere som ikke har blogg - legger igjen mailadr.)

Da får jeg fortsette å klikke meg rundt litt i blogglandia:))
Sinnasnekkeren er nok en gang på innspilling og det skal jeg se
etterpå:))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN KVELD!
 

21 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Så vakkert det ble, spesielt på sinkbøtta :)
Jeg klarer ikke å lese det, men deltar allikevel med denne aller første kommentaren på innlegget. Tror aldri jeg har sett nr.1 vinne i Give Away, men.... noen må jo være først :)
Klemmer

Kaoskontroll sa...

hei!
hiver meg på give away, men jeg klarte ikke helt og lese, men noe fikk jeg med meg!! Enig i at tekst er fiiint!!! Fine bilder av fine ting :)

Elise sa...

Jeg vil gjerne være med på din give away:) Første linjen på teksten har jeg tydet til "Dette er en setning som er vanskelig og lese."

Ha en riktig fin kveld videre, klem fra Elise:)

Elise sa...

Nå har jeg tydet hele tekste og den er som følger: " Dette er en setning som er vanskelig og lese. Men er du kreativ nok, klarer du det uten problemer.. Det er nok meg som koser meg mest. Setningen er skrevet uten mellomrom bare for en test og til slutt tester jeg et frimerke som sikkert alle kan se tydelig. Mvh Janne"
når jeg først klarte den første setningen gikk resten mye bedre:) Sinkbøtta ble veldig flott foresten:)

Elise

Linn Larsen sa...

Digger bloggen din og alle de disse prosjekta dine.. de smitter veldig,men tar som regel lang til før jeg kommer igang... :)I den første setningen står det " dette er en setning som er vanskelig og lese". Hilsen Linn (linn-larsen@hotmail.com)

Janne sa...

hehe, artig:)
Nei, jeg får det ikke til.. nå har jeg prøvd, og nu tok tolmodigheten slutt, gitt:))

Fiiiine skilt, du inspirerer Janne!!:))

Goood klem!!

Antje sa...

hehe, du har helt rett, dette er en setning som er vanskelig og lese men er du kreativ nok, klarer du det uten problemer ...

herlig, herlig ... og flotte nye skilt forresten.
Ønsker deg en riktig god sommer !!

Klem fra Antje

Anonym sa...

Tok litt tid, men klarte det til slutt :)) det står "dette er en setning som er vanskelig og lese"

Mvh Inger Lise
ingelru@online.no

Ønsker deg en knallfin sommer :))

Tovepia sa...

Flotte skilt!..og artig og utfordrende tekst..dette er en setning som er vanskelig og lese..selv om jeg føler det står leve til slutt..og retning istedet for setning:))
Skitt au, nyt uka, klem;))

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Ja her var det bare å ha tungen rett i munnen og stille synet skarpt :)))
Jeg er også med på din hurtig giveaway :)

Du er vel kanskje våken enda du :)))
Nå er det rett i seng for meg etter en maraton tv kveld :)
Grey's - Privat Praksis og Brothers & Sisters !!

Nattaklem fra Heidi

Gunn sa...

Hei
Tror det er,dette er en setning som er vanskelig aa lese,jeg vil gjerne bli med paa give away.

mormor sa...

hei! vil gjerne være med på din give-away;) fine skilt! så over til setningen,som er vanskelig å lese.... ha en fin sommerdag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

fru. Lærum sa...

når jeg tok meg tiden, så kunne det leses :-)
Flotte ting du har laget ....som alltid....blir helt imponert!

klem tone

Anonym sa...

For en nydelig blogg du har. Du er så vanvittig kreativ....vil gjerne vinne give-awayen. Blit daglig leser her...
God sommer

anettv81@hotmail.com

Dronninghuset sa...

DETTE ER EN SETNING SOM ER VANSKELIG Å LESE, STÅR DET SKREVET....
GIKK Å LESE DET MED LITT TÅLMODIGHET.
HERLIG MED TEKSTER.
MVH
TOVE

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Sinkbøtta ble kjempe fin.. Jeg også er veldig glad i forskjellig tekst, prøvde å laste ned noen nye fonter til dataen min, men klarte det ikke.

Noe av teksten var lesbar, men ikke alt, når jeg leste kommentarene fikk jeg fasiten på første setningen :)

Du inspirerer!

mvh Inspirasjon fra Elin

♥Grip Dagen♥ sa...

Så flott zinkpotte.
Tror jeg lesten lyder:)
Dette er en setning
som er vanskelig og lese.
Men er du kreativ nok,
klarer du det uten problemer.
Det er nok meg som
koser meg mest.
Setningen er
skrevet uten mellomrom
bare for en test
og til slutt
fester jeg et frimerke
som sikkert
alle kan se tydelig.

Koselig ting du gir bort
i Give Awayen,så jeg blir med.
Ha en fin sommerkveld.

Mvh Ella :)

camilla sa...

"Dette er en setning som er vanskelig å lese" Og det stemte greit...for jeg brukte litt tid med nesa langt oppi pcen opå den ja..:)Men ser at det er flere "kreative" som klarte det..:)
Ønsker deg en fin kveld:)
God klem fra Camilla:))

Edny sine puslerier sa...

Hei! Ja, jeg greidde hele;) Skriften lignet veldig på min bestefars, da han skrev med blekk. Men han brukte mellomrom mellom ordene;)

Så klart jeg vil delta i din give away!
Veldig fine ting med skrift på;)

Jeg har forstått det slik at det må være blekkprinter til overføringsark... Så det går bra med laser altså?

Anonym sa...

Hei . Råstilig sink balje du har laga. No har eg lett over alt etter en løsning for å få tekst over på et skilt jeg lager. Så kom jeg over siden din og så at du hadde gjort d. Kunne du ha vært så snill og forklart meg hvordan du gjør d? Hadde blitt så takknemlig .mvh Jannicke ( ei som prøve å lage noe fint til jenta si)

Janne sa...

Hei Jannicke!
Om du sender meg en mail, så kan jeg forklare litt:)
Skal til Oslo et par dager..men svarer så fort jeg er hjemme igjen.
- Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...