fredag 6. juli 2012

Ikke akkurat noe dill.......

 

..........men jeg synes denne teksten i hjørnet av motivet pyntet
veldig fint opp:))
Har laget putetrekk med forskjellige motiv i dag.....og de finner du
i bloggbutikken min HER.

 

Dagen startet med å forberede seg til kvelden og regnværet som var meldt:))
Står ute nåe jeg sprayer, så da er det en fordel med opphold:)))
Rammene som var sorte ble hvite fordi jeg skulle ha decoupage over og
inni rammene er det nå blitt krittavle:)

De 3 " klossene " som står på snurrebrettet er til lørdagens prosjekt
som er lite men lekkert:o))

 

På høyre side festet jeg en liten krok som krittposen henger i:)
Den kan selvfølgelig henge vannrett også, og da kommer
kroken med krittposen under.......

Lørdagens regnvær er alt i gang her........så kansje det blir fint
alikevel i morra:))

Ønsker dere alle en fin fin fredag og god helg!
 

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hei
Det ble veldig fint, du er utrolig oppfinnsom.Ha en fin helg:-)

loftkroken sa...

Du er bare FLINK og utrolig
kreativ :)Så gøy du må ha det :)

Masse klemmer Janne til deg ♥

Jatte sa...

Kjempefint putetrekk! Lyst å lære meg å lage litt sånt jeg å.. men har jo tusen prosjekter hele tiden ;)

Sommerklem fra Jatte♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...