onsdag 25. juli 2012

Kunst kan være så mangt.....

 

.......og enkelte ganger ser jeg et " kunstverk" på de merkeligste
steder - slik som på bilde over her:))
Jo mer jeg ser på bilde, jo mer får fantasien et fritt utløp:o))
Bilde over er gjort om til " negativ"

 

Og her det samme uredigert:)
Synes kansje det øverste ble finest..... men kunst er kunst:o)))

Tenkte å ha en liten gjettekonkurranse om dette kunstbilde..
Er det noen som kan klare å se hva det egentlig er??
Ikke mye hint å få, men bilde er tatt innendørs
på et sted hvor det er døgnåpent:))

Den første som klarer å gjette riktig får en overraskelse i posten, og dere
som ikke har blogg får skrive mailadr. deres.
Trekker ut en i morgen kveld - uansett riktig eller feil svar:o))

HA EN FIN FIN KVELD !!
( her har vi sommer i dag, smiiiler)



5 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Ja det var jammen ikke lett å se, jeg tipper på at det er i et parkeringshus. Noe må man jo tippe.

Klem fra meg

Inspirert sa...

Nei, det var ikke lett, er spent på hva det er. Mitt forslag er et basseng. Veldig kult bilde! Synes originalen var finest :-) Therese

Edny sine puslerier sa...

For noen kunstverk!! Trodde først du hadde malt;) Begge var fine på hver sin måte, men holder en knapp på det øverste;) Her må jeg bare gjette... Kanskje det er i en korridor, med nyvasket eller nybonet gulv.

Anonym sa...

Dette var vanskelig :) drømmer meg vekk utendørs jeg. Fra en båt med utsikt mot stranda, der to stk er på vei for å vasse i det nesten blikk stille vannet :D drømme drømme <3

Men. Hmmmm, innendørs ja. Slenger meg på uvitenheten og tipper at dette bilde er tatt innenfra og ut. Fra en restaurang.



Sandra88h@gmail.com

Tovepia sa...

Så flotte bilder, men jøje meg, dette er vanskelig...tror vannet er lagt på, så jeg gjetter du har vært på sykehuset..men jeg håper jeg tar feil, for jeg håper det går bra med din sønn. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...