lørdag 28. juli 2012

Lysglass og englepose......

 

Hei hei:)

Ja, som nevnt tidligere så har det tatt helt av med å hekle trekk
til lysglass......Har 3 stk selv, og resten ( 46stk) i forskjellige farger
ligger i bloggbutikken min nå - HER

Synes hjerte pyntet veldig fint opp på disse, så nå har jeg hamstret litt
av disse også:)

 

Med dette hekletrekket er det veldig fint når lyset er tent i de - har
strikket noen trekk, men det ble for tett til å se lyset gjennom, så da fikk
strikketrekkene en annen oppgave:)))

 

I dag har jeg sydd en oppbevaringspose til alle hjertene:))
Den er laget av servietter, litt stoff og blondebånd....

Serviettene limer jeg først på en bit stoff med decoupagelim for tekstil
så skal det tørke i 24 timer før jeg strykefikserer det....
så klipper jeg det til og syr fast en bit til med stoff på hvert motiv for så
å sy dette sammen.
Blondebåndet syr jeg på til slutt og trer i et bånd for knytting.

 

Så måtte jeg feste et søtt hjerte på denne også:)
Denne skal jeg ha på hylla i hobbyrommet, og med hjerte hengende på
- så vet jeg hva som er oppi:))

Engleposen var enkel og morsom å lage, så kansje slike dukker
opp i bloggbutikken etterhvert....:))
- en kan jo oppbevare hva som helst i slike...........

I dag er været slik at det ikke får bestemt seg helt...hver gang vi
går ut for å gjøre noe fornuftig i hagen - begynner det å dusjregne......
så nå har jeg bestemt meg for å være inne og kansje
gjøre noe fornuftig der........men bare kansje hihi:))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!

13 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Skikkelig fine lykter, og hjertet gjorde susen;) Posen er også kjempelekker;) Jeg forstår enda ikke alt du greier å få gjort!

Villafredfull sa...

Hei Janne :)

Igjen, du er heelt fantastisk !!!
Når jeg kommer hjem(er på ferie) skal jeg sende deg en mail. Jeg falt virkelig for disse flotte lyslyktene dine :)

Ha en suuuper fredagskveld.

Klem Camilla i Villafredfull

H

lavendel mio sa...

Nydelige lys glass og pose du har laget!
Så produktiv du har vert, skulle ønske jeg var så kreativ:)
Go kveld til deg, klem Hanne

GodTid sa...

Knallfine! Så kreativ og produktiv du er!

Fin søndag!

Marlyn sa...

Kjempefine lysglass og englepose! :) Takk for tips!

mimmi-leone sa...

Så flotte de var, så flink du er!

Ønsker deg en nydelig helg.

Janne sa...

Oi, disse likte jeg utrolig godt! Lurer på om jeg vil ha...;))

Så flink, så flink Janne- digger alt du lager!!
Har vært på en kjempefin hobbybutikk i dag, og det ble med meg noe hjem, gleder meg til å finne på ting å lage...:)

Lithe sa...

Snakk om å være effektiv.Imponert over alt du får til :)
Kjempefine ting!

Fin søndag til deg!

hill`s interiørblogg sa...

Hei søte deg...
Endelig litt tid til å se innom deg. Herlighet så kreativ du har vært i sommer. Kjempefine lysglass og så tror jeg må titte innom bloggbutikken din også.
Ha en flott søndag.
Klem fra Hill-Iren

liven sa...

Disse var kjempesøte!
En her i bygden som lager slike for salg...og hun selger som bare det :)
Så du kan nå trygt legge de ut i den fine bloggbutikken din!

ha en fin kveld

Edny sine puslerier sa...

Hei igjen! Tusen, tusen takk for kjempefin gåve;) Har akkurat blogga om den;)

Blåbærtua sa...

Hei:)så masse flott du lager,eg var innom blogshopen din og hadde lyst å bestille 2 svarte lysholdere som du viser her men veit ikkje heilt korleis eg skulle bestille:)
Fin kveld til deg!
Klem

Anne Lise sa...

Fantastisk flott ting du lager. Gir meg inspirasjon til å skape noe igjen. Første gang jeg besøker deg og ble overrasket over hvor fin blogg du har!
Anne Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...